¨

Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Måndag och ny vecka

Av nena - 16 juni 2008 11:37

 Idag får jag hämta hem min lillsnutta.
I går när längtan var som störst så pep det till i min mobil och jag fick ett sms från henne. De hade det jättebra, det hade regnat men inte hela tiden. Paddlat hade de gjort och gått i land på en ö som hade massor av blåbär. En matpåse i tyg hade de också fått göra.

Mys att få höra ifrån henne lite så där mitt i längtan ;)

 Vädret här hemma idag är väldigt varierande. Solen lös då jag klev av sängen, sen har det störtregnat. Bara varit grått för att sen åter störtregna och åska *ryser* Nu duggregnar det bara.

 Lite tvätt som ska vikas tänkte jag ta tag i nu och sen starta en maskin till, lika bra att göra det nu för J kommer ju hem med en massa som ska i tvätten sen.


Myspace Comments  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards