¨

Direktlänk till inlägg 4 juni 2008

Mycket jobb

Av nena - 4 juni 2008 14:10

 blir det då man har ny dator och alla program man använder ska in i den. Kommer på allt eftersom att jag missat att installera en massa då jag höll på med det. Sen gäller det bara att hitta skivan bland alla andra. Jag har en salig röra på mina program och spel till datorn och jag måste ta tag i det och fixa till ett bra system. Blir lätt stökigt då man är 4 som rotar i det.


 J mår bättre så vi passade på att åka och handla innan alla andra skulle göra det.
Nu har hon gått ut och lagt sig i tältet med en tidning. Vi köpte sådana där uppblåsbara madrasser till det i går då Netto hade billiga så det är ju ganska så mysigt att ligga där. Kanske jag går ut och gör henne sällskap när jag vikt handdukarna som ligger här i en hög bredvid mig.


 helga -  Ja Doris är en riktig goding ;) Det är mysigt med hund men som du säger så måste det passa med arbetstider och annat i livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards