¨

Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

28 mars

Av nena - 28 mars 2008 10:24


 Fredag idag ja.
J ska åka på en mini scoutläger ikväll och timmarna dit är lååånga tycker hon. Ryggan är packad, det är bara lite smörgåsar som ska fixas.
 Maken han går på jouren idag också. Inte så kul :(
Ute blåser det en del men solen visar sig med jämna mellanrum. Det är skönt på en plats med lä.
 M är fortfarande bondförkyld, har lite feber och hostar  som jag vet inte vad och hon som ska köra tidningar i morgon. Måste försöka lösa det på något sätt... inte alls lämpligt att fara runt på cykel och eftersom P han har jouren vet vi inte om han är hemma och kan skjutsa henne.


 Nu ska jag ta en sväng med snabeldraken. Marsvinen de har sprätt rejält i spånen så det ligger en hög utanför buren, vill inte ha det i resten av huset.



 
 
helga

helga

28 mars 2008 18:10

Typiskt att bli sjuk till helgen!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards