¨

Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Paus i Let´s dance

Av nena - 29 februari 2008 21:34

Orkar inte se programmet Hjälp så jag hamnade här istället.


 Det fina vädret försvann ganska fort tyvärr och det har kommit rejäla skurar under dagen. Döttrarna kom hem som dränkta katter eftersom det så klart precis då de var på väg ös-regnade det.

 Har pysslat runt lite här hemma och varit och handlat.
Massor av folk på Ica Maxi och som om det inte vore nog så bygger de om och det är en salig röra och man hittar inget. Mitt i allt detta så är det bokrea *pust*
Jag hade min lista och det tog väl typ dubbelt så lång tid att hitta allt eftersom man fick yra runt bland hyllorna innan man hamnade rätt.
Väl hemma så fixade vi köttgryta men ris till middag. Gott gott!

 I morgon är det scouterna och M ska köra tidningar.
Tyvärr har de lovat kraftig blåst och regn. Varför ska det blåsa var helg???


 Nu ska jag ta och lägga detta pussel:


Click to Mix and Solve  
 
Kimmie

Kimmie

29 februari 2008 22:13

Håller med dig - varför ska det blåsa och regna när man är ledig? Ska cykla runt en massa imorgon och det vore skönt att slippa regnstället.

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards