¨

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

Mer gnäll

Av nena - 27 oktober 2007 15:56

 Jo jag känner mig just nu vääldigt gnällig.
Maken fick ihop maskinen och ringde för att säga till mig att gå ut så vi kunde åka och handla direkt så det blev gjort.
 Vi hann till affären och påbörja handlandet då telefonen ringer igen. Nu hade samma maskin lagt av IGEN *suck*. Så vi fick stressa med handlingen och hålla alla tummar att vi fått ihop det vi skulle och sen fick han ge sig iväg igen.
 Jag gjorde i alla fall smörgåsar som han åt på vägen så lite ny energie har han väl fått men jag gissar på att han kommer att stupa då han kommer innanför dörren.
Jag hoppas att de hittar felet fort nu så att han får komma hem och vila och att inget annat inträffar innan klockan 7 i morgon bitti för då har han (som tur var ) bytt bort jouren eftersom vi ska ha vänner från Öland här. Måndagen är också bortbytt så han får väl en chans att vila lite innan han går på måndagnatt igen.

 Är ju glad att våra vänner inte ska bo hemma hos oss för det hade vi nog inte orkat någon av oss... plats har vi ju i och för sig inte heller, kanske fått erbjuda dem ett tält på gräsmattan *ler*

 Nu ska jag göra ett kort till pappsen så det är klart då vi ska dit. Förhoppningsvis är det inte bara jag och M som går dit utan även min make.


Kimmie - Jodå middagen smakade bra och maken min han är bäst ;) Han tar verkligen hand om mig och pysslar. Många har sagt att jag är bortskämd men å andra sidan så skämmer jag bort honom också *ler*
Annica - Vill du veta vad Annica??? Smörgåstårtan var mums och jag har mer kvar av min bit som jag ska avnjuta tillsammans med min älskade... ja när han nu hinner sitta ner och äta sin del *s*
nini - Tack Nini ska hälsa honom men han ser nog ut som frågetecken då jag ska hälsa grattis från Nini och Annica *fniss*

trollpackan - Kan det vara så att dammet kommer från cyberspace. Kanske man ska stänga av datorn då man lämnar den så att inget onödigt damm hoppar in ;)


Färdig gnällt för denna gången ;o)

 
 
Annica

Annica

27 oktober 2007 18:38

Hörrö när du gick till konfirmand fick inte du lära dig budskapen då?
Jag fick lära mig ILED MIG ICKE I FRESTELSE som fastnade ordentligt i min skalle och åter igen gör du ju det med din smörgåstårta.
Du fattar inte vad du gör med mig vet du. :-)
Jag ÄR smörgåstårtoman.

http://annicasbilder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards