¨

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av nena - 24 oktober 2007 21:30

 Lite svårt att förstå. Ska det inte vara sommar innan det blir höst och vinter eller?  Just idag så har jag haft det jobbigt och skulle verkligen behöva ha sommar och sol.... men men det är bara att acceptera att det inte blir någon mer sommar i år.

 Kylen den är ren och fin nu. Skönt när det är klart. Nu låter det som om den var jättesmutsig skulle jag tro eftersom jag hållit på två dagar med den men så är ju inte fallet. Jag får ta lite i taget och då tar det tid :)

 Nu väntar lite tv-tid i soffan och sen är det godnatt för idag.

Sov så gott världen!

Av nena - 24 oktober 2007 07:32


 Nää det är ju bara onsdag!
I natt har jag sovit men inte så bra, surrat runt mycket.
Vet inte vilket som är bäst. Att inte sova eller sova oroligt.

 Nu är det tättat under skåpet i köket och jag hoppas på att mössen slutar komma in där. Storstädade i det i går så att all muslort och annat försvann.
Ska fortsätta på kylen idag för jag orkade inte klart i går.

 Annars är det mest en lugn dag i dag.
Ska skriva ihop en inköpslista inför helgen.
Vi får långvägade gäster på söndag och det ska bli så kul att få träffa E igen. Träffa dottern och J ser verkligen fram emot att få möta sin mailvän igen och att träffa maken och pappan som tyvärr inte var hemma då vi var hos dem förra sommaren igen.

 Nu tid för lite frukost.
Vill önska er alla en skön onsdag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards