¨

Direktlänk till inlägg 15 september 2007

Tyst och lugnt i huset

Av nena - 15 september 2007 22:30

men det låter i mina öron.
Jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat fantisera om att 7 töser kan låta som 207 stycken. Jösses amalia vad de lät.
Jag som trodde att de skulle sitta och titta på filmen i lugn och ro. HA dröm vidare.

I halvlek var de dock ute 10 minuter och vi fick passa på att ta en sväng med "snabeldraken"   Några hade visst missat munnen var gång de försökte stoppa popcorn i den.

 Snurra flaskan lektes och det var en rad olika saker som de skulle göra och berätta. Maken och jag som befann oss i rummet intill har nu fått veta en massa hemlisar ;) och i morgon får vi nog förklara för grannarna varför det stått barn och gastat på vår trappa *s*


 Dottern fick fint halsband och armband, pennor och block. Parfym och fotbads salva (?) bl.a


Prins han är välklappad och blev väldigt omtyckt av alla utom en och av de mammor som nu har döttrar som vill ha ökenråttor *S*

 Ett väldigt lyckat kalas med andra ord trots att det nu låter mycket i mina stackars öron.

M är väldigt glad att hon nu valde att vara i lugnet hos farmor och farfar.
Jag ska nu förflytta mig till soffan och sen vidare till sängen och samla krafter inför morgondagens kalas.


 
 
Annica

Annica

15 september 2007 22:51

Men de som kommer i morgon rusar väl förhoppningsvis inte ut på trappen och vrålar saker o ting??*Ser J och M:s mormor rusa ut och vråla.
Farfar som gång på gång tappar kakan i golvet istället för sätta den i munnen :-)
Jag tror nog att kalaset i morgon blir av de lindrigaste slaget än vad du hade ikväll.

O nästa år blir det ÄNNU värre när tjejerna blivit äldre*Flinar*

http://annicasbilder.blogg.se

 
Nini

Nini

16 september 2007 09:29

Huvva!

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards