¨

Direktlänk till inlägg 7 mars 2007

Onsdagkväll

Av nena - 7 mars 2007 20:46

Töserna har varit på badminton. Jag åkte med och satt med Doris i bilen medan P var inne och handlade i närbutiken och så var vi en sväng förbi M och L för att visa liten Doris för dem. Snart ska jag se "Men in trees" som jag just nu spelar in.Sen blir det nog sängen eftersom jag är så trött (ovanligt va??).

 
 
DreamingChange

DreamingChange

31 maj 2010 07:37

Hejsan, hejsan=) Vilken glad blogg, ljusa färger och blommor=) Fin!

Spelar du in på VHS? :D Det gör jag (också) ibland, bandar de program jag vill följa, så tittar jag när jag har tid=) Håller inte med de som tycker VHSens tid är förbi! De e ju asbra! =) Följer du något mer än men in trees?

Ser att du är skorpion, det är jag med =) och är intresserad av astrologi och sånt. Tycker du att du är en typisk skorpion? =)

Ha en fin soooolig dag!

http://dreamingchange.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards