¨

Direktlänk till inlägg 25 februari 2007

Doktorn kan komma

Av nena - 25 februari 2007 01:41

Har sett hela veckans avsnitt av just det programmet nu. Maraton-tittande ;) Älskar den serien, vet inte riktigt varför, bara gör det. Har ju sett de flesta redan då de gick första gången men det är något som får mig att spela in dem och titta på dem igen... knäppt... Det blev melodifestival-tittande också, mest för att vara social med övriga familjen. P satt ju där eftersom han har lyxen att ha bärbar dator och kan surfa i från soffan. M och J tittade på det och åt lite godis, när det var slut försvann M in till sin dator och MSN. Jag och J satt och gissade på vem som skulle gå vidare och vi prickade in rätt. P satt och letade valpar. Det är ju inte så länge sedan som vi miste vår älskade Dixi och jag kan känna blandade känslor över det här med valp igen. Jag både vill och inte vill. Jag vill ju inte ersätta Dixan men samtidigt så är vi vana vid två hundar och Mollan är van vid en kompis, man märker på henne att hon inte får det hon behöver. Vi promenerar, busar och leker med henne men det är inte tillräckligt, hon är rastlös på något sätt. Trodde att det skulle försvinna eller gå över, det gör det kanske också, det är ju bara en månad sedans om det hände.... så svårt!! Hur som helst så är vi lite inne på Borderterrier, vi har tittat på dem tidigare, innan Mollan också och nu är vi sugna på en. P hittade en kennel inte så långt ifrån oss som fått valpar nu i februari och kanske kanske kommer jag att maila dem och höra mig för. Inget är bestämt och vi vet inte hur det blir men tanken finns där...Kanske är det en dum tanke kanske är det en bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards