¨

Alla inlägg den 13 september 2006

Av nena - 13 september 2006 11:39

och kastade. Varför kastar man dem inte direkt???Det ser ju riktigt städat ut bara de försvann :) Nästa steg är att damma lite. Dammsugning och torka av golven överlåter jag till P. Det kommer inte mina armar eller rygg att klara av i alla fall... Skrivit inköpslistan till kalaset på lördag. Det blev en lång en. Dottern har ju önskat tacos och då blir det ju en hel del saker. Hoppas bara jag fått med allt. Min mamma gör tårtan både till i morgon och till lördag så det slipper jag. Skönt!

Av nena - 13 september 2006 07:40

Onsdag och solen skiner... ännu en strålande dag. Skönt eftersom J är på skogsutflykt i dag. Idag ska jag stanna uppe trots att sängen lockar och kallar på mig. Ska försöka ta tag i lite städning här hemma. Städning som jag bara skjutit framför mig. I morgon kommer bror och hans fru + mina päron för att gratta J på hennes 10 års dag så det bör väl vara lite ordning här hemma då. Vet inte var jag ska börja bara. Borde kanske stänga ner datorn igen så att den inte också lockar mig. Lätt att hamna här och svårt att komma här ifrån. Spark i rumpan och upp ur stolen!

Av nena - 13 september 2006 01:49

Sovit ett tag. När jag tänker efter så är det nog det ända jag gjort den gångna dagen. Tror att förkylningen nu haft sin topp och förhoppningsvis är den på väg ut ur kroppen nu. Hur som helst vaknade jag av hostan nu och kom på att jag glömt stänga ner datorn. Jag har vart lite duktig. Jag har stekt pannkakor till J. Hon ska på utflykt om 6 timmar. Annica: Kan inte förstå vad det var som gjorde mig så trött men nu kom jag ju på det ;)Trodde du blockat mig från MSN efter att jag dissat dig så mycket i går *s* du har ju inte varit online då jag varit vaken ju ;)

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards