¨

Alla inlägg den 8 juli 2006

Av nena - 8 juli 2006 22:34

Hela jag är myggstucken, kommer väl se ut som ett enda stort myggbett i morgon :( Har varit hemma hos min bror och grattat hans fru. Åt gott och slog ihjäl mygg på löpande band. Hemma nu och kört igång med att tvätta lite som vi ska ha med på semestern. Våra fleecjackor behövde tvättas upp och barnens regnjackor var inte så vackra de heller. Hundlek och geggiga gräsmattor är ingen bra kombination så nu är det hundtassar på regnjackorna. Nu hoppas jag bara på uppehållsväder i morgon så jag får allt torrt för just nu händer det kläder precis överallt på tork. Nu ska jag se om det finns något på tv´n, är det inget kul så blir det nog sängen.

Av nena - 8 juli 2006 14:29

märktes att det var regn i dag.Det var inte lätt att hitta parkeringsplats och det var lång kö på apoteket, både till receotuthämtingen och i kassan. Var och köpte två större väskor som barnen kan packa sin semesterpackning i nu när husvagnen inte ska med. Snart ska vi på kalas till min brors fru.

Av nena - 8 juli 2006 10:37

Det regnar. Inte så mycket utan lite dugg så där.Men ack så svalt och behagligt det var att äta frukost ute.Började hänga ut tvätt och när jag kommit halvvägs så kom regnet så då fick jag ta ner igen och hänga under taket på altanen. Känner mig trött i hela kroppen i dag och har värk i händer och armar.Solsvedan är nästan helt borta. Tack Aloe Vera!!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards