¨

Alla inlägg den 5 juli 2006

Av nena - 5 juli 2006 22:39

Det är otroligt hur bra posten fungerar här :( Hämtade posten vid tre-tiden i dag. Posten brukar komma runt 13-14 här på landet.Öppnade ett brev från försäkringskassan och fick läsa det några gånger innan jag förstod vad det stod. " Jag har bokat tid till dig den 5 juli klockan 14.30 på fK i XXX Handläggare från arbetsförmedlingen kommer också/XX XX"Hmmm ok jag skulle ha varit på fK på ett mlte i dag 30 minuter innan jag hämtade posten *suck*In och ringde nummert som stod men fick telefonsvarare som förklarade att personen gått på semester och återkommer den 16 augusti..... STRESSEN KOM KRYPANDE!!! Jag tår inte sådant, såg negativa saker, att jag t.ex blev av med min sjukpenning och allt som kommer att hända om det blev så... Till sist så svarde en telofonist och jag förklarade mitt ärende, var nog osammanhängande av min stress, hon lugnade mig och lovade att se efter om personen hunnit gå. Tack och lov så hade hon nu inte det, bara stängt sin telefon och jag fick prata med henne. Hon suckade på posten och sa att vi får omboka och ta det när hon kommer tillbaka efters in semester. Tackade för att jag ringt och önskade mig en skön sommar... Har inte riktigt lugnat mig än, det var ett tag sen som jag kände denna stress och panik över att inte ha kontroll. Trodde att jag klarade sådant bättre nu men detta bevisar ju att så är inte fallet... Vill inte komma tillbaka till det helvetet igen...

Av nena - 5 juli 2006 01:19

Det var inte min dator det var fel på. Det var sidan i sig.I och för sig så har vi inte haft internet större delen av dagen här hemma och inte i hela kommunen heller tydligen. Fast vad gör väl det när solen lyser??? Har badat och suttit i skuggan. Det är så skönt i poolens 27 grader och jag kan röra mig i stort sätt obehindrat. Det är verkligen härligt. Inget linkande eller ömmande då inte... fast usch vad jag fryser när jag går upp... kan man flytta till poolen helt tror ni??? *s* Grillen tändes i kväll och vi åt hamburgare och sen åt vi jordgubbar till efterrätt. Hur mumsigt är inte jordgubbar. Söta och goda. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en repris av Cityakuten innan jag stänger de blågröna. Hoppas på att kunna somna i värmen.Godnatt!!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards