¨

Alla inlägg den 16 december 2006

Av nena - 16 december 2006 21:15

Så fin nya granen blev. Barnen gjorde ett bra jobb med att klä den. Riktigt nöjda är vi. Så även med tomtarnas placering men jag missade visst att stryka en duk *s* la på den för att se om den passade och sen kom annat i mellan och nu ligger den där oströken och jag skäms ... *tar fram strykbrädan* Julklapparna är som sagt nästan helt klara. Någon till bara ska inköpas.Jag tror nog att hela Skåne var där vi var i dag... jösses kan inte folk handla sina klappar i tid *s* Nu sitter vi bara och slöar och jag ska ta och övergå till min korsordstidning och aktivera hjärnan lite innan sängen kallar.

Av nena - 16 december 2006 18:05

En man kommer in på ett cafè med en mus i famnen. Han beställer en öl till sig själv och 10 pannbiffar till musen. Värden undrar vad detta är för en märklig mus som kan äta 10 pannbiffar?? Jo, det var så att jag räddade en liten fé och fick tre önskningar... Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar. Men den sista önskan - en omättlig mus - missförstod den jävla lilla fén totalt!!

Av nena - 16 december 2006 09:55

Vaknade runt åtta av att grannen startade grävskopan. Längtar efter att de blir klara med husbygget så jag slipper höra denna maskin var helgmorgon. J är på väg till scouterna iförd regnkläder och med pepparkakor och muffins i massor. Avslutning nu, hon kommer att sakna att gå dit på lördagarna nu innan det kommer igång igen. I middag ska granen bli klädd och sista jultomtarna ska komma på plats. Ha en skön lördag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards