¨

Alla inlägg den 3 oktober 2006

Av nena - 3 oktober 2006 18:06

slutade inte som J ville. De gick tyvärr inte vidare till final. Första matchen vann de med 9-6 och sen var det knas med domaren som dömde fel, tog bort poäng och satte tillbaka för lite trots påtryckningar från laget.Ja ja hon hade haft det kul och det är ju det som gälls. Det blir väl fler chanser.Trött var hon då hon kom hem i alla fall men med lite mat i magen gjorde hon läxorna och nu har vi varit och köpt ett par låga kängor som hon ska ha då hon ska vara i skogen med scouterna. Snart ska vi äta kvällsmat och barnen tittar på DVD. Lassie är det visst. Äpplena på bilden har numera tagit tjänst som tillbehör till en smulpaj.

Av nena - 3 oktober 2006 12:05

Som vanligt så har jag oroat mig i onödan då jag ska till denna läkare men har man dåliga erfarenheter sedan innan är det svårt att bara släppa det...Min sjukskrivning blev förlängd till sista februari och det känns ju bra för då hinner jag förhoppningsvis börja på någon form av arbetsträning eller så. Det blev fint väder i dag trots allt. Just nu skiner solen och det är ganska varmt.

Av nena - 3 oktober 2006 07:11

grått, blåsigt och trist. Det märks att det är oktober nu. Är sjukt trött, så trött att jag knappt håller ihop. Sömnen har inte varit den bästa i natt och jag vet att mitt läkarbesök senare i f.m är orsaken. Ska snart skicka barnen till skolan. De är pigga i dag. Det är ju skönt. J och hennes klass ska spela handbollsturnering i e.m Två matcher, förhoppningsvis tre. Tredje är finalmatchen och den hoppas jag så klart att de får spela.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards