¨

Direktlänk till inlägg 17 september 2006

Trött och öm

Av nena - 17 september 2006 21:53

Tur det är dags för sängen.Nu känns det verkligen att jag hållit i gång alldeles för mycket. Att man aldrig lär sig. Nu ska vi i alla fall inte ha så mycket folk från i november då det är jag och M som fyller år. Tänkte ta frukostkals då faktiskt. Vi har haft det tidigare och det är ganska smidigt och det går fort över. M och L var här med barnen och åt middag i dag också. De skulle bjuda middag en annan dag hos sig. det är ju lite kul så där spontant bara och även om det sker mitt i vardagen. Nu ska jag inta rygglägeGodnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards