¨

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Natt igen

Av nena - 18 juni 2011 00:47

 Jag somande till sist i går men vaknade av att Rex fick tuppjuck i buren runt halv fyra- fyra. Antagligen hade han vaknat av fåglarna som förde en massa väsen utanför och satt nu och skällde i buren.

Jag kunde så klart inte somna om då, det började ljusna och fåglarna sjöng så fint..

Somnade om gjorde jag nog strax innan sex då makens klocka ringde.


 Har bara tagit det lugnt idag, tvättat lite sängkläder men det är inte så ansträngande eftersom de bara ska upp i tumlaren.


 J hon har packat ryggan.
I morgon bär det av mot äventyr. De ska slå läger vid en sjö så det kommer bli en hel del paddlande de kommande dagarna så vi hoppas på fint väder.


 Nu ska jag krypa ner i den renbäddade sängen och hoppas på en natt med bra sömn och att makens journalle håller tyst, han har ju gått på jouren idag.


 Önskar er alla en fin helg!

 
 
Ingen bild

Hossan

18 juni 2011 07:02

Skönt med sommarlov nu efter allt som hänt!

Även om det är jobbigt att ligga sömnlös så är det rätt mysigt när fåglarna kvittar. Men har du tänkt på att de blir helt tysta precis innan det ljusnar helt? Märkligt!

Ha en skön helg!

nena

19 juni 2011 00:27

Ja det är det verkligen.

Jo det var lite mysigt att höra fågelkvittert... när Rex väl slutat gala *S*
Det där har jag faktiskt också tänkt på, undrar varför det är så???

 
Pisan

Pisan

18 juni 2011 08:38

Vad fint du gjort här inne!! Jobbigt det här med att inte kunna somna. I know... Gick också och lade mig i renbäddad säng igår kväll, det är en härlig känsla :-) Hoppas du får en fin lördag! KRAMAR! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

19 juni 2011 00:26

Tack =) Tänkte faktiskt lite på dig när jag fixade till det, lila och Pisan hör ju lite ihop om jag inte minns fel ;)

Finns inget bättre än en renbäddad säng!

Kram ♥

 
wiper

wiper

18 juni 2011 09:19

Ja du dom små djuren kan väcka oss också. Det behövs nog ingen väckarklocka då ;)Skönt att du bara tagit det lugnt och vilat än om du tvättat så sköter det sig rätt bra självt utom efterråt när man skall stryka en del. Nu blev jag långrandig :D

Vad kul att J skall ut på äventyr. Det ser ut att bli bra väder i dag

Ha en fin helg själv
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

19 juni 2011 00:25

Inte är du långrandig inte =)

Nej ingen väckarklocka fast det var lite för tidigt tyckte jag =)
Han kan ju "kackla" när det är dags att kliva upp.

Kram

 
Kimmie

Kimmie

18 juni 2011 10:45

Sådär dumt gör vår undulat också när han hör fåglarna utanför. De kunde gott vänta tills lite senare att börja väsnas =)

http://kimmietid.blogspot.com

nena

19 juni 2011 00:21

Ja precis, varför ska de starta så tidigt *S*

 
Pisan

Pisan

19 juni 2011 09:12

Ja :-) lila är Pisanfärg :-) Även rosa faktiskt numera, och turkos :-) KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

19 juni 2011 20:48

Fina färger =)

Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards