¨

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Snart vardag igen

Av nena - 9 januari 2011 09:45

Igår har vi varit på bio.

Jag, P och J såg Harry Potter och den var bra och jag hoppas att nästa del snart kommer =)

M såg Narnia med en kompis vägg i vägg.

Medan vi tittade på film så var det någon som passade på att råna biografen =(


 Vi har haft bra dagar. Bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten.

På måndag börjar J skolan och M börjar på tisdag.


 Ha en skön söndag!

 
 
wiper

wiper

9 januari 2011 09:53

Jag har tyvärr inte sett nån av Harry Potterfilmerna men borde så göra. Vad hemskt att biografen blev rånad. Märkte ni nåt?.

Härligt att ni haft det skönt och lugnt

Ha en fin söndag också
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

9 januari 2011 16:27

Det tog lång tid innan jag såg dem också sedan tyckte töserna att jag skulle se dem och då blev det ett maraton här hemma nästan =)

Ja det är hemskt med alla dessa rån, vi märkte inget av det där vi satt och inte dottern M som var i en annan salong intill.

Kram!

 
Pisan

Pisan

9 januari 2011 10:39

Men herregud!!! När skall de där idioterna som rånar lära sig vad som är ditt och vad som är mitt? Antar att personalen var rätt skärrad efteråt... Önskar dig en fin söndag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

9 januari 2011 16:21

Ja det kan man fråga sig =(

Träffade inte så mycket personal och de vi såg var mest stressade av allt folk som väntade på att komma in på försenade biofilmer (de visste inget om råner förrän "biljettklipparen" berättade det då vi var på väg ut.

Tack och kram!

 
Kimmie

Kimmie

9 januari 2011 11:47

Mysigt att gå på bio men lite väl dramatiskt med rån på biografen, skönt att ni satt i salongen när det hände.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

9 januari 2011 16:18

Ja det var mysigt och jag var tacksam att dottern M som var på annan föreställning på samma plats inte hunnit ut hon heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards