¨

Alla inlägg den 2 december 2010

Av nena - 2 december 2010 09:15

 Idag kunde J gå till skolan.

Jag följde henne en bit eftersom hon inte fick tag i kompisen hon brukar ha sällskap med.
Det är så trist att gå den långa och nu även ganska mörka vägen till bussen så jag gick med tills vi mötte kompisen.

Det var väldigt blåsigt och snöade från alla håll, bet bra i kinderna.


 M hon ringde för en stund sedan och var ledsen.
Hon fick inte tag i pappa och hon kände sig illamående och ville hem.

Jag ringde P men fick bara mobilsvar.... svor lite och ringde igen och till sist så ringde jag företaget och frågade om de hade chans att få tag i honom.

Hade ju tur att det var frukosttid så han var på G in på firman så nu är han på väg för att hämta hem M.

Måtte det inte vara magsjuka, det vill vi verkligen inte ha!

Skönt i alla fall att vi lyckades få tag i P så han kunde hämta hem henne, inte så kul att sitta i skolan och må så där. Hon hade placerat sig vid toaletterna stackaren.


Jag har ont i de flesta leder idag, måste vara kylan.

T.o.m i tålederna spänner det.

Blir en lugn dag idag så att jag kan arbetsträna i morgon.


Ha en fin torsdag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards