¨

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Idag

Av nena - 13 september 2010 15:30

 Idag har ju J haft studiedag.

Vi åkte i förmiddag och shoppade lite kläder till henne för födelsedagspengarna eftersom det är tid för fotografering i veckan.

Köpte sedan grillade revben och potatissallad med oss hem till lunch.

Gott gotti gott gott.


Vi har haft Rex ute på en flygtur och nu sitter vi med varsin dator och spelar/surfar och bara latar oss innan maken och M kommer hem.

Ev. ska vi då åka och titta på en tunika som jag hittade till M men var osäker på storleken på så jag köpte den inte, fotade den bara med mobilen så jag kan visa M.

Hon har också fotografering i veckan och ville ha något nytt.


Ha det bra ♥



 
 
Kimmie

Kimmie

13 september 2010 20:26

Låter som om ni har haft en mysig dag tillsammans. Hur går det för Rex, närmar han sig er mer när han är ute och flyger nu när han börjar bli mer van?

http://kimmietid.blogspot.com

nena

14 september 2010 00:26

Ja riktigt mysigt har vi haft det.

Rex han är inte lika rädd om vi närmar oss honom när han är ute och sitter han i buren så kommer han fram direkt om vi sätter oss där. Han vill gärna "smaka" på oss lite ;)

 
Helga

Helga

14 september 2010 08:22

Kul med lite shopping.

Min dotter har redan tagit sitt skolfoto och det har t o m redan kommit hem. Vi beställde två större svartvita foton - de var jättefina!

http://helga1.bloggplatsen.se

nena

14 september 2010 09:07

Oj det var snabba ryck.
Kul att de blev bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards