¨

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

♥ Grattis Molly ♥

Av nena - 12 september 2010 13:24

7 år idag!

Tycker inte alls att det är så länge sedan som vi hämtade hem henne.

Tänk att M bara bar 10 år då och J bara 7 år.

Var tar all tid vägen??



 Idag skulle jag behöva lite egentid.

Normalt får jag ju det hela veckorna då töserna är i skolan och maken på jobb men nu är det länge sedan.
Först var ju J hemma och var sjuk i över en vecka, när hon gick till skolan hade M hemstudier och maken veckovila.

Nu är det helg och alla är hemma och i morgon har J studiedag.

På tisdag får jag min "jag-tid".

Jag älskar att vara med familjen, det är inte så att jag inte vill vara det men jag behöver någon/några timmar till att bara vara själv. Har väl vant mig vid det genom åren då jag gått hemma.


 Det har ju varit dagar med mycket sista dagarna också och idag är det ju då tid för f-möte i kyrkan.

Kan vara det som gör att jag känner att jag vill fly ett tag.

Hade jag inte haft så ont under fötterna och i benen idag (efter alldeles för mycket stående och gående sista dagarna) så hade jag gått ut en promenad.


 Idag ska vi lämna Chili till sin matte igen. Hon längtar visst efter henne, kan inte förstår det ;)

Vi vill knappt lämna henne =)


 
 
wiper

wiper

12 september 2010 16:40

Grattis till Molly ;) tänk att ni haft henne så länge. Tiden går verkligen fort.

Det är väll klart man vill ha lite egentid iblan för att samla krafter och bara få vara och göra det man känner för. Jag tycker själv det är skönt att min man är borta några dagar i veckan för jag behöver vara för mig själv ibland.

Ha en fin söndagskväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

12 september 2010 19:46

Molly tackar ;)
Visst går tiden fort.

Jo det är viktigt med lite egen tid då och då.
Tack detsamma till dig!

 
Nini

Nini

12 september 2010 17:03

Grattis till Molly idag och till J i förskott!

http://nini.bloggagratis.se

nena

12 september 2010 19:44

Har klappat Molly från dig och hälsat J och de tackar båda :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards