¨

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Läkarbesöket avklarat

Av nena - 6 september 2010 19:06

 J har nu (eller för ett tag sedan) kommit hem från läkare.

Inget direkt svar fick de. Proverna visade inget och inget annat än lock i örat och det får ju inget att göra något åt :(

Det kunde vara körtelfeber men det kunde de inte säga idag.

Blir hon inte bättre får vi återkomma och de får ta nya prover för tydligen så visas inte det direkt i blodet.

Nu hoppas vi på att hon ska bli fort frisk och att halsontet som M nu känner inte blir samma sak.

J har feber nu men inte så hög.


Är väldigt trött på sjukorna nu faktiskt!


 Nu blir det en kväll med datorn i knäet i soffan framför tv´n.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

6 september 2010 21:44

Hej Nena Ja det var väldigt sådan otur med sjukor ni haft ett tag nu! Men det måste ju vända snart tycker man. Hoppas din kväll i soffhörnet blev skön.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

6 september 2010 22:03

Ja i våras var det jag som var sjuk hela tiden och nu har "lillan" varit sjuk en vecka.
Hoppas verkligen det vänder snart (helst i går)
Tack den är skön ;)

 
wiper

wiper

7 september 2010 07:57

Vilken vacker header. Vad tråkigt att J är så dålig och jag förstår att du är trött på sjukdom. Ni har verkligen drabbats hårt av förkylningar.

Hoppas ändå dan blir bra
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

7 september 2010 10:52

Tack Wiper. Det är J som tog fotot i somras =)

Förkylningar har vi haft massor av detta året tyvärr ja.

Tack och kram!

 
Helga

Helga

7 september 2010 14:33

Du ska se att det släpper vartefter. Ibland har jag svullnad i örat när jag är förkyld... Skulle det fortsätta göra ont får ni kontakta läkaren igen.

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

7 september 2010 15:33

Hon tycker att det börja lätta lite i örat nu tack och lov. Fortfarande lock men inte som tidigare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards