¨

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Lock för örat

Av nena - 6 september 2010 11:52

 J hon har jätteont. Hon har försökt att hålla för näsan och allt det där men inget hjälper.

Tredje dagen hon har lock och jag hoppas läkaren hon ska till i eftermiddag har ett bra förslag på hur man får bort det.

Idag, eller än så länge är hon faktiskt feberfri, det har hon inte varit sedan i tisdags.


 Ska passa på att åka med min mamma och köpa födelsedagspresent till J när hon är hos läkaren med pappa.

Skulle gjort det i helgen men tycker det är svårt när maken har jouren för man måste hålla sig i närområdet och där är inte så kul affärer.

Hittar jag inget så vet jag i alla fall vad mormor kan köpa till henne.


 Nu ska jag försöka få J att äta lite.

 
 
Pisan

Pisan

6 september 2010 12:07

Lock för örat är otrevligt. Men ofta får man ju stå ut med det när man är förkyld. Hoppas hon slipper antibiotika. Håller tummarna :-) Här har vi också snart ett födelsedagsbarn, den 18:e. Har inte köpt nåt åt henne ännu, får se vad jag hittar på.
KRAM!♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

6 september 2010 14:33

Ja det är ju tyvärr så. Vi hoppas att det är lock och inte öroninflamation, hon har svårt att sätta fingert på hur det egentligen känns sa hon nu men snart så får vi veta.
Just det, vi har ju barn som fyller nästan samtidigt.
Den 14:de har vi en 14 åring här hemma.
Kram ♥

 
helga

helga

6 september 2010 18:52

Stackars liten. Måtte doktorn kunna ge henne penicillin eller några bra örondroppar så det går över fort.

Fin bild du har på bloggen!!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

6 september 2010 19:06

Ja man lider med henne och önskar att man kunde byta plats.

Tack, det är J som tagit den i somras =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards