¨

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Armar uppåt sträck

Av nena - 18 mars 2010 21:50

Eller i alla fall ena armen... jodå, det kom upp idag också men kanske mer som en påminnelse/uppdatering.

Annars var allt bra och hennes nya mentor verkar vara en bra mentor.


 När vi var klara kom P och hämtade oss, han var klar med jobbet han var på och det var inte lönt att påbörja något nytt.

Vi åkte och hämtade M och en klasskompis i skolan så de slapp passa bussen idag.

Vi var hemma och hade hunnit handla i närbutiken innan hon ens hade varit i stan med sin buss så det var skönt att få komma hem lite tidigare tyckte M.

Imorgon är hon hemma, de har hemstudier för lärarna skulle på utbildning.


 Väl hemma så fixade jag köttfärslimpa och sedan var jag slut i både kropp och knopp.

Märks att man inte är riktigt kry.


 Nu ska jag bläddra lite på tv´n och sen blir det sängen.


 
 
helga

helga

19 mars 2010 08:24

Skönt med lite extra ledigt från skolan...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

19 mars 2010 12:05

helga - Ja det är inte så dumt...

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

19 mars 2010 13:00

Skönt att den nya mentorn verkar bra. Lite jobbigt när de tar upp samma sak hela tiden bara, man kan lätt bli lite mer självmedveten då också kanske det blir ännu svårare att räcka upp handen.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

19 mars 2010 13:28

Kimmie - Ja det känns bra för vi har haft mentorer som sagt en sak och gjort en annan och det är inte lätt för eleverna då.
Handuppräckningen har blivit jobbig för J, det har blivit ett så stort tvång nu så jag tror att hon tänker på det hela tiden men det blir liksom inte att hon gör det.
Tycker ju att det borde gå lika bra att lärarna ställer frågor till henne fast hon inte räcker upp så kanske det släpper...
Nu håller vi tummarna på att det ska bli bättre.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards