¨

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Hon kom hem innan hon hann åka

Av nena - 21 januari 2010 14:39

 J ringde då hon kommit fram till bussen, var ledsen och mådde inte alls så bra så P åkte och hämtade henne.

Det kunde ju vara så att det var magsjuka på G hos henne men efter lite mer sömn och mys så är hon inte fullt så hängig.

Halsen har blivit mer öm och munnen den är ju inte så kul den heller men magsjuka är det nog inte *håller tummen*


 Jag fick mer sömn och är ju inte så trött längre men kroppen den är som den är och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.

Känns just nu svårt att stå ut med denna smärta.



 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 januari 2010 16:47

Men da stackars hon fick ni hämta hem henne Inte bra ge sig iväg för tidigt man orkar inte när kroppen är så där Hoppas du med piggar på dig i kroppen I morgon skall jag ta mig en mysdag och vårda mig själv tror jag .Ha det så bra det går.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 januari 2010 18:46

Kikar in och säger hej.

Hoppas att det snart blir bättre,

Många kramar

Lena

http://www.wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

21 januari 2010 19:48

Filifjonkan - Tack, ja nu vill vi alla bli friska här hemma.
Låter som en bra dag för dig i morgon, man måste vårda sig själv då och då.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

21 januari 2010 19:48

Lena - Hej hej =)
Tack och kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards