¨

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Idag har det snöat

Av nena - 20 januari 2010 16:17

Och det snöar fortfarande lite.


 Maken mår väl så där. Sovit mesta delen av dagen.

Hopplöst detta...

Vi andra mår än så länge ok men det finns ju fortfarande chans att vi ska bli dåliga om det nu är magsjuka av den formen han har.

Vill inte!!


 Jag skulle bara vila idag men jag var med min mamma för att handla lite.

Något som en orolig mage kan hantera, kanske inte idag men i morgon.

Sen har jag försökt tvätta undan lite... ligger efter en del och skulle jag nu, gud förbjude, bli sjuk så kommer det att ligga efter ännu mer....

visst kan maken tvätta men det är skönast att det är gjort.

Töserna hjälper mig att hänga det som jag inte klarar så det är inte så betungande för mig.


 Snart ska jag börja fixa maten till mig och tjejerna.

Köpte en grillad kyckling och tänkte ha ris och currysås till den. Lätt och smidigt.



 
 
Kimmie

Kimmie

20 januari 2010 16:29

Mums, lätt gott med kyckling med ris och curry. Tror inte jag har ätit det på 20 år. Får vi testa någon dag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Lena

Lena

20 januari 2010 17:58

Hoppas verkligen att ni slipper eländet. Det är bland det värsta som finns tycker jag.

Kram
lena

http://wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

20 januari 2010 18:24

Kimmie - Det var gott kan jag berätta. Länge sedan som vi hade det också och töserna tycker det är super.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

20 januari 2010 18:25

Lena - Än känner vi oss bra men man vet ju aldigt.
Ja magsjuka är hemskt...

Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards