¨

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Vaken än

Av nena - 25 oktober 2009 00:05

Såg klart filmen och väntar nu på att badrummet ska bli ledigt så jag kommer åt tandborsten.

Med två tonårstjejer i huset så kan det ta en stund om man inte hinner in mellan dem.
Glöm inte ställa tillbaka klockorna i natt.


Såg att reklamen har hittat till min blogg också.

Än är det ju inte så mycket så jag står ut...




Ses i morgon!

 
 
rozza

rozza

25 oktober 2009 00:15

haha just det ja ,tack för påminnelsen om klockan:)

http://rozza.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

25 oktober 2009 10:11

Förstår att ni får slåss om badrummet när ni är 3 st flickor ;)

Jag glömde ställa om klockan men blev så glad att jag hade en timme extra så det gjorde inget.

Ha en fin söndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hossan

25 oktober 2009 10:28

Godmorgon!

Varför kommer det inte reklam på ens blogg? Har du anmält någonstans att du vill ha det så eller trycker företag bara dit sin reklam utan att fråga?

 
Ingen bild

Hossan

25 oktober 2009 10:30

Jag tror att det blev något fel på min förra kommentar men jag hade precis tryckt skicka.... Jag undrade hur det kom IN (TE skulle inte vara med) reklam på ens sida

 
Ingen bild

-Nena-

25 oktober 2009 11:10

rozza - :) Ja bra med en påminnelse ibland

 
Ingen bild

-Nena-

25 oktober 2009 11:11

wiper - Ja det gäller att smita in innan eller i mellan dem *S*

Jag glömde också bort det men det gör inte så mycket när det är på det hållet :)

Detsamma
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

25 oktober 2009 11:14

Hossan - Godmorgon :)

Reklamen är något som kommit när Bloggagratis bytte till Bloggplatsen. Så nu får man reklam i sin blogg, det har vi inte haft innan.
Man kan mot en kostand av 20:- i månaden slippa reklamen men så länge det inte är mer än det är nu tycker jag inte det är värt det.

 
Sussi

Sussi

25 oktober 2009 11:19

Får hoppas du kom in i badrummet innan klockan blev allt för mycket ;-)

Håller med.. Än så länge står man nog ut med reklamen. Vi får se om det blir mer, då kanske man får betala för att slippa!

Tyvärr så regnade det lite men bara när vi skulle hem. Då hade man ju liksom använt klart frisyren så då gjordet det inget hihi

Ha en fin söndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

25 oktober 2009 11:29

Sussi - Jodå efter ett tag kom jag in :)

Skönt att det bara regnade när ni skulle hem, det kan man ju stå ut med.

Ja än så länge är det inte värt att betala för att bli av med den tycker jag.

Detsamma och kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards