¨

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Väntar på ett mail

Av nena - 20 oktober 2009 12:04

 Jag vet att det ska komma snart för jag har haft telefonkontakt med den som ska skriva klart och skicka det.

Det har inte varit något datorsittande sedan jag skrev i morse.

Orkar bara korta stunder för det värker i nacke och axlar :(


 Jag har tvättat mitt hår efter många om och men, klarade inte av det i går när jag duschade och maken han hade redan somnat när jag kom in i duschen så han kunde inte hjälpa mig.

Nu tog jag och gjorde det i vasken och det tog sin stund för jag var tvungen att vila mellan schamponeringen och ursköljningen.

Hopplöst......men nu är det rent och det känns skönt.


 I eftermiddag är det utvecklingssamtal och jag vill följa med för att träffa J´s nya mentor men jag vet inte om jag har orken till det :(

Får se hur jag mår när P kommer hem.

J slutar tidigt i dag också och jag längtar efter att få hem henne så att jag slipper gå här med mina tankar själv.


 Nu kom mailet.

Ha det bäst!!

 
 
wiper

wiper

20 oktober 2009 13:20

Förstår hur du känner. Jag har ju både nackskada och ont i ryggen och det är ett gissel. Får vara ifrån datan ibland för att behandla mig.

Ja du att ha armarna över huvude är jobbigt då.

Sköt om dig och jag hoppas du får en bra dag trots allt
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

20 oktober 2009 15:39

wiper - Det är jobbigt när man har sådan värk.
Tack och kram

 
lollo

lollo

20 oktober 2009 22:25

Inte roligt att ha ont..det är en pina.jag hoppas att du snart blir bättre..håller tummarna.
Ingen som aldrig har haft ont kan veta hur man har det..

Ha det så gott!

Kram!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

21 oktober 2009 07:17

lollo - Tack, jag hoppas att det är på väg att vända nu.

Nej det är svårt för andra att sätta sig in i hur det är att ha så ont.

Detsamma och kram

 
helga

helga

21 oktober 2009 10:16

Usch din stackare vad jobbigt du har det... Det verkar lite bättre idag när jag läser i senare inlägg. Hoppas det!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

21 oktober 2009 11:54

helga - Jo idag är det bättre än i går.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards