¨

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

Trött - tröttare - tröttast

Av nena - 10 oktober 2009 16:24

Trött på att ha ont.

Trött på att inte kunna göra det jag vill.

Trött på att inte kunna planera en vecka i förväg.


 Har varit och köpt ett litet element som vi ska ha i husvagnen i vinter.

En liten dammsugare så jag slipper dra fram den store så fort jag blir galen på hundhåren som just nu flyger omkring. Hade ju en innan men den har gått sönder, lagats och gått sönder igen så nu tröttnade jag.

Var på Rusta och köpte lite duschtvål och schampo bl.a


 Nu är jag så trött så jag orkar inte göra mer.

Det var alltså inget betungade jag gjorde, behövde inte ens bära eller så, gick bara med bredvid och pekade i princip...


 Träffad vänner och de bjöd oss på middag nästa lördag och jag kunde så klart inte bara säga ja tack vi kommer gärna utan -Ja det vore jättekul men jag får se hur min kropp mår då och sedan lova att ta det lugnt i vecka så att jag orkar *blääää*


 Är på sådant pesthumör.

 
 
Kimmie

Kimmie

10 oktober 2009 18:36

Kan väl inte säga att jag förstår för man måste nog ha varit med om det för att förstå på riktigt. Men jag känner verkligen sympati det låter så hemskt jobbigt och jag förstår att du blir trött och besviken.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

10 oktober 2009 19:55

Kimmie - Tack Kimmie.

Nej man kan ju aldrig veta riktigt men att du är en person som känner sympati och förstår är väldigt skönt.
Just nu har har tyvärr stött på för många som saknar de förmågorna och det är nog därför jag just nu är väldigt bitter och nere (något som jag oftast döljer väldigt bra)

Tack!!

 
Ingen bild

Hossan

11 oktober 2009 10:19

Pest med de som inte förstår ens smärta utan bara tror att man gnäller eller vill göra sig märkvärdig.

Skickar en smärtlindrande kram (önskar att jag haft förmågan att lindra smärta genom kramar)

 
Ingen bild

-Nena-

11 oktober 2009 11:34

Hossan - Ja det är verkligen pest med sådana människor. Man ska ju inte bry sig om dem men det är svårt att låta bli.

Tack för kram, de hjälper kanske inte som smärtlindring men för mycket annat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards