¨

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Lillfredag

Av nena - 5 augusti 2009 23:12

Det har vi haft idag.

Eftersom maken han går på jouren på fredag och han har jouren på skyttebanan i morgon så har vi idag grillat och ätit gott.

Snaskat lite och tittat på den fjärde Potter-filmen... bara en kvar och sedan kan vi se den nyaste på bio när vi vill.

Varför har jag väntat så länge på att se dem, jag tycker ju de är bra... ja det frågar stora Harry Potter-fanet M mig och lillasyster J nickar instämmande *S*


 Dagen har varit bra trots fibro-värken. Det är varmt och soligt och jag är svullen, har hållit mig i skuggan och inne.

Töserna har tömt husvagnen.... den ska bort.... fast det kommer en ny :)

Vi har bytt *lycklig*

Vi "får" en som har dubbelsäng. En säng som jag och min onda kropp kan ligga i ordentligt *hurra*


Vår vagn är ju 21 år och vi fick väldigt bra betalt för den vid ett inbyte så det var dumt att gå ifrån det. Hade aldrig fått de pengarna annars för den någon annanstans eller ens om vi sålt den privat.


Om något år hade vi suttit med en vagn som varit klar för skroten, en vagn som antagligen varit fylld med fukt och nästa år hade inte J kunnat ligga i överslafen eftersom den inte hade klarat hennes vikt, redan i sommar har det varit lite osäkert.


 Nu är det godnatt för min del. Det är varmt här inne men jag hoppas på att få sova i alla fall.


 
 
Ingen bild

Nicke

5 augusti 2009 23:50

har ni vunnit på lotto eller?Ny bil.Ny husvagn..Släng upp en bild på gammla vagnen och den nya.Och bilen har vi inte sett bild på än som du lova=)Puss o kram kärleksbanan..

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:55

Nicke - Nej tyvärr är det ju inte så. Vi har bara sparat och snålat en massa under en lång tid.
Bilen skulle vi ha bytt för många år sedan egentligen.
Vagnen, ja det var ju inte som vi planerat, skulle ha väntat ett år men eftersom vi fick bra betalt för den osedd så kunde vi inte låta det gå förbi.
Nu får vi snåla lite till ;)
gamla vagnen tog jag bilder på tidigare idag och de ska jag bara fixa till.
Bilen ska jag försöka komma ihåg och nya vagnen får du vänta på ;)

Nu blundar Annica *S*

Pussen och kramen till dig också ;)

 
Sussi

Sussi

6 augusti 2009 01:05

Vad kul med nytt!!
Och om det är en ordentlig säng i den så är det ju ett stort plus :-)
Bara för att man är på semester så behöver ju inte det betyda att man ska sova dåligt hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

6 augusti 2009 10:42

Sussi - Ja det är kul att förnya sig ibland :)

Att det inte varit bra säng i den gamla vagnen har gjort att vi knappt varit ute med den eftersom jag inte kunnat ligga ordentligt.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards