¨

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Så var det onsdag

Av nena - 5 augusti 2009 11:40

 Helgen närmar sig men här hemma blir det inte så mycket helg av det eftersom maken går på jouren på fredag klockan 16. Känns trist men å andra sidan är han ledig nästa fredag och sedan en vecka semester så vi tänker på det istället.


 Jag mår ... ja jag mår idag. Känner inte efter om jag mår bra eller dåligt. Jag tar dagen som en kommer och så får det vara så.


 Ute skiner solen och det är skönt. De hade lovat lite regn i eftermiddag men det har de visst ändrat på sedan i går och det gör inget.



 
 
wiper

wiper

5 augusti 2009 12:25

Tråkigt att mannen jobbar i helgen. Det skall ju bli sommar igen och här har det redan börjat med sol och varmare.

Hoppas att du snart mår bättre
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

5 augusti 2009 14:23

Då får vi hoppas att maken får en lugn jour eller i varje fall inte behöver fara omkring alldeles för tidigt eller sent.

http://kimmietid.blogspot.com

 
iesson

iesson

5 augusti 2009 15:28

Visst är det skit me Fibro!! Bläää säger vi åt den! Förstöra så många härliga människor på det här viset!
Hoppas du känner att du får ut något av dagen iallafall.
((kramis))

http://iesson.bloggsida.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 augusti 2009 15:39

Jamen har ni semester nästkommande vecka jag då har du ju lite roligt framför dig med.Regn hade vi inatt ordentligt men idag har det varit växlande med lite gråväder men ännu inga droppar,

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

5 augusti 2009 16:46

Mysiga fiskebilder. Blir också sugen på att fiska, det var länge sedan!
Hoppas att dagen varit hyfsat bra och att du kan se fram semestern:D
Kramisar

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:02

Teija - Det är mysigt att fiska och nästa gång hoppas jag på att jag kan åka med.

Dagen har varit ok och nu är semestern lite närmre ;)
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:03

wiper - Ja nu är det sommar igen men det brukar vara så tycker jag.

Tack och kram

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:05

Kimmie - Ja en lugn jour hoppas vi på, i alla fall i helgen.
Han har varit på fabriken mycket nu dagtid sedan han började jobba så kanske är allt lagat tills han börjar jouren.

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:08

iesson - Ja Fibro borde förbjudas!!

Jo dagen har varit ganska ok trots värken
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:11

Filifjonkan - ja semester igen är ju inte så dumt.
Inget regn här idag men det såg mörkt ut ett tag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards