¨

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Mina fyrbenta gullgrisar

Av nena - 29 juli 2009 20:58



Molly, Mollisen, Mollan



Doris, Dorabella, Kommandoran


Kärt barn har många namn.



I eftermiddags när maken ringde till kompisen D så blev vi hembjudna på spontanfika och det var nog precis det jag behövde för att sluta grubbla på allt som blivit sagt idag. Jag är jättetrött och öm i hela kroppen. T.o.m i munnen har jag ont, har antagligen varit så spänd att ja bitit ihop hårt. Det var jobbigt att äta.

Nu ska jag lägga mig och bläddra på tv'n innan jag stänger de blågröna för idag. Har varit dålig på att kommentera i era bloggar sista tiden, orken har inte riktigt funnits men jag har varit inne och läst och jag tror att det blir bättre när vardagen kommer igen.


Ha det bäst!!


 
 
Susanne

Susanne

29 juli 2009 22:03

men guuuuud så fiiiiina jyx du har! Jättesöta Nena! Men asså är hon en kommandora lilla Bella. Haha, ja jag såg att filmerna kommit lite på sniskan. Beror på att jag hållt telefonen fel när jag filmat. Har tagit bort dom. Man blir sned i nacken av att kolla dom! Men jag filmar nya och då ska jag hålla den rätt! Natti natti!
Kram
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

29 juli 2009 22:32

Susanne - *s* Ja Liten Doris är en kommandora ibland. Det är hon som är yngst och hon som bestämmer... tror hon i alla fall ;)

Brukar också filma fel med mobilen men jag såg dem ju lätt med min lilla dator som jag kan vända på *ler*

natti natt och kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

29 juli 2009 23:15

Hej Nena Ja de 4fotade vännerna är en stor glädje för en. Alltid lika glada när man kommer hem. Man blir väl emottagen av dem.Skönt att ligga i sängen oh se en stund på Tv jag somnar så skönt tillsammans med den.:)Godnatt på dig

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

30 juli 2009 00:00

Vad fin hunden är, man blir riktigt rörd.
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

30 juli 2009 10:43

Filifjonkan - Ja de är alltid glada när man kommer och det är skönt att få sådant mottagande.

Tv´n är bra sällskap ;)

 
Ingen bild

-Nena-

30 juli 2009 10:44

wiper - Visst är de fina :)
Kram

 
wiper

wiper

30 juli 2009 12:17

Såg bara den ena först men det är klart att båda är fina. Jag har för bråttomt ibland sorry!

Ha en bra dag kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

30 juli 2009 22:53

wiper - Jag reagerade inte ens på att du skrev hunden och inte hundarna.
Jag hade visst också lite bråttom *ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards