¨

Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Lugna gatan

Av nena - 24 juli 2009 16:56

 Idag har det verkligen varit lugnt här hemmavid.
Ett tag trodde jag att alla bara försvunnit men så såg jag en och annan granne och hörde gräsklippare dra igång. Skönt, blev lite kusligt när det var så tyst och tomt.


 Har inte gjort så mycket idag. Underhöll maken medan han tvättade bilen och sen var vi en sväng hos mina föräldrar och fikade.

Maken han hjälpte dem med husbilskylen som inte ville som vi ville.


 Nu ska vi snart åka till en stad nära oss och titta på lite bilar.

Det ska vara bilträff där imorgon och i kväll kör de en sväng genom centrum och visar upp sig.

Vi ska in och titta på dem i morgon där de står uppställde men det är kul att se dem rulla också.

Tydligen var det 60-tals tema i år på detta.

Efter titten tar vi med oss pizza/kebab hem och sen bara slappar...det är en latfredag.


 Hoppas ni alla haft en bra dag och att resten av fredagen blir detsamma.

 
 
Ingen bild

Malin/wiper

24 juli 2009 18:01

Jag var nyss själv på en bilträff mitt i stan och vilka bilar wow! kul att dom hålls igång och att det finns entusiaster.

Hoppas ni får det toppen
Ha en bra helg
kram

 
Ingen bild

Annica

24 juli 2009 21:58

Fattade inget först när jag läste husbilsSKYLTEN. tänkte vad sjutton har de för skylt på sin husbil egentligen som jag aldrig någonsin sett nån annan ha på sin husbil :-)
läste om tre ggr förrän jag såg det stod KYLEN :-)

 
wiper

wiper

24 juli 2009 22:00

Hej!
Jag har öppnat en ny blogg här tills jag öppnat min andra blogg. Det tar tid när man skall göra en header. Länkar till dig.

Min blogg heter Öppen Ridå

Ha en bra kväll

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

24 juli 2009 22:16

Annica - Ja i sverige har vi skyltar på husbilarna ;)
Eller om det var kylar i bilen *fniss*

 
Ingen bild

-Nena-

24 juli 2009 22:17

wiper - Vad kul att du är tillbaka igen.
Lägger till dig i min länklista igen och susar in till dig.

 
Ingen bild

-Nena-

24 juli 2009 22:19

Wiper igen ;) - Det är kul att titta på gamla fina bilar och vi klarade oss ifrån regnet som kom precis när de kört klart.

 
Sussi

Sussi

24 juli 2009 22:28

shhh säg inget till nån!! Jag åt kebabrulle idag "viskar lite tyst"

Ha en supertrevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

25 juli 2009 01:03

Sussi - *viskar* då åt vi samma ;)

Detsamma till dig!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards