¨

Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Fjortisvarning på lillasyster

Av nena - 11 juli 2009 22:10

 Är trött i dag också men inte som i går.

Tänkte lägga mig snart och bläddra i en tidning innan jag stänger ner de blågröna.


 Vi har varit en sväng på karnevalen. J hon inhandlade en keps i rosa och syrran hennes sa att det är verkligen fjortisvarning på min lillasyster. I går köpte hon rosa sol? glasögon som ser ut som persienner... begriper inte hur hon kan se något genom dem ;)

Hur ska hon bli när hon blir 14 om ett år fortsatte hennes syster och ja... det kan man undra ;) men J själv säger att då har jag redan varit det och behöver inte göra om det... hmmm tonåringar *S*

Ja ja jag ska väl vara glad så länge hon inte gett sig på modet som går här...kanske någon annanstans också... att ha gummiband runt byxbenen nere vid vaderna... det kan verkligen inte vara bra...kanske är det mest pågar föresten som har det nu när jag tänker efter.

 Jag börjar nog bli för gammal för att förstå detta så det är lika bra att jag inte ens försöker förstå *ler*


Sov så gott när det blir dags för det.

 
 
Kimmie

Kimmie

11 juli 2009 23:19

Nu har jag missat något (igen) - gummiband runt byxbenen, det låter helkonstigt!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

12 juli 2009 01:52

Ha, ha, precis sådana solglasögon köpte min dotter i fredags, fast gula. ;)

http://hoppet.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

12 juli 2009 08:36

Jag använder det jag tycker är skönt istället :-)
Att ha gummisnoddar runt benen och byxorna så långt ner så dom håller på att tappa dom och dessutom nästan visar hela arslet förstår jag mig verkligen inte på hihi

Ha en härlig söndag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

12 juli 2009 08:52

Gummiband runt vaderna? Låter skumt! Har inte sett någon hr med det, men å andra sidan är jag nog inte så uppmärksam.

Persiennsolglasögonen har jag däremot sett, det går knappast att missa dem ;-)

Tycker att det finns så mycket underligt i modet nuförtiden och då inser jag att jag nog har blivit "gammal" för det var sånt ens egna föräldrar sa när man ville ha något som var mode när man själv var i den åldern :-D

 
Ingen bild

-Nena-

12 juli 2009 11:03

Kimmie - Det är kanske bara här de har gummiband runt vaderna. Sådana som töserna har i håret.
Det ser konstigt ut *S*

 
Ingen bild

-Nena-

12 juli 2009 11:04

Sofia - Dottern provade gula först ;)

 
Ingen bild

-Nena-

12 juli 2009 11:05

Sussi - Samma här.

J byxorna s långt ner ser inte snyggt ut, förstår inte hur de kan gå med dem så ens.

Skön söndag till dig också

 
Ingen bild

-Nena-

12 juli 2009 11:07

Hossan - Det är kanske bara något som de har i vår stad.

Ja det finns mycket underligt idag men det fanns det ju säkert när vi var i den åldern också ;)

 
Jennie

Jennie

12 juli 2009 21:54

Hihi sånna där solglasögon är ganska inne nu har jag märkt !!
& gummibanden också för den delen.
Själv har jag gummisnodd under byxbenen som jag sen stoppar in byxbenen i ....
Så jag är väl då lite halvfjortis ?

http://http;//missJennie.blogg.se

 
Teija

Teija

13 juli 2009 17:10

Hihi, bara att inse att tiden går så fort, speciellt om man har storasyrror att ta efter;)
Man kan inte fatta allt här i livet... kram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

17 juli 2009 21:48

teija - Ja den gör ju det. Fast J hon är inte alls som storasyster. Storasyster är helt annorlunda...
kram

 
Ingen bild

-Nena-

17 juli 2009 22:01

Jennie - Aaa du har sett gummibanden, det är alltså inte bara i vår stad som det är mode med gummiband på jeansen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards