¨

Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Nattjobb

Av nena - 8 juli 2009 10:43

 Så många timmar att maken han är ledig hela dagen idag.

Först kom han hem vid 23-tiden och sen fick han fara iväg igen.


 Det är sol ute och det känns behagligt. Inget klibbigt men så fick vi också en hel del regn i går kväll och åska ...huuu för åska och jag som var hemma själv med töserna. Tur de är så stora nu och att de vet att jag är rädd men att de inte är det eller blir det.

Fast det går bättre och bättre för var gång nu för mig.


 Antagligen var det vädret som kom som ställde till det i kroppen i går.

Nu mår det ganska ok... så ok den nu kan må. Det ligger på en nivå som jag är van vid...otroligt egentligen att man ska vara van vid att ha ont???? det är ju inte normalt...


 Ha en skön onsdag!

 
 
Kimmie

Kimmie

8 juli 2009 12:40

Gillar inte heller åska men effekten efteråt när luften blir friskare är skön!
Hoppas ni får en bra dag idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

8 juli 2009 12:59

Kimmie - Ja idag är det härlig luft och åskan är glömd ;)

 
Ingen bild

Hossan

8 juli 2009 15:48

Ja, tänk så konstigt det har blivit när man kan säga att man är "glad" att man bara har "vanligt" ont..... (för jag instämmer att precis så är det!)

Hoppas du hinner få tvätten torr, det blåser rätt bra här i alla fall.

 
Ingen bild

-Nena-

8 juli 2009 18:50

Hossan - Ja det är verkligen konstigt när man kan säga så. Hade det varit normalt så hade det ju faktiskt gjort väldigt ont men som sagt nu är man ju nästan van och det är inget även om det är kämpigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards