¨

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Ångrar mig

Av nena - 7 juli 2009 12:42

 Alla ut om ett samtal är fixat och det som inte är fixat lämnade jag ett meddelande på telefonsvararen och det ångrar jag nu.

Sitter här och väntar på att de ska ringa tillbaka och det känns lite hopplöst då jag inte vet om de ens kommer göra det idag eller när idag.

Känner mig liksom fast här inne då jag måste ha en massa papper också med under samtalet och jag vill inte ha dem alla ute.

Borde bara lagt på och hållit på att ringa tills de svarade.


 Borde ha lärt mig för sist jag ringde till dem ringde de inte tillbaka förrän dagen efter.


 Så nu har jag gnällt klart!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 juli 2009 14:11

Hej Nena. Jaha du det där är en hopplös situation. Känner igen den Jag har en väntan nu med efter rörmokaren förstås "jag kommer så fort jag kan " säger han och det kan vara precis i morrn eller nästa vecka eller nästa år ju Så kan man kan knappt gå i källaren eller ut vet du det knackade på dörren nyss och där står Rörmokaren,,jösses blev paff han ar ner och skruvade lite så var det klart,Det är nästan för bra att bvra sant Så jag tar tillbaka allt styggt jag sagt om rörmokaren denne gång skrattar,,Hoppas du med fick ditt samtal!:)

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 juli 2009 14:20

Filifjonkan - Vad bra att rörmokaren kom och nu har även mitt samtal blivit klart så jag får väl också ta tillbaka lite mutter *fniss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards