¨

Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Jahapp

Av nena - 15 juni 2009 18:00

Fick brev idag från de där som ska utvärdera min arbetsförmåga bl.a

Så långt ok men tyvärr så ligger dessa två dagar jag ska vara där vars en vecka av P´s 3 veckors semester och den tredje veckan ska jag vara hos sjukgymnasten på utvärdering.

Det var den semestern... eller ja jag har ju inte semester och vi har inga planer på att åka någonstans men det känns ändå bittert. Jag hade sett fram emot i alla fall 2 veckor utan inplanering, att bara få lov att koppla av alla klockor och datumar men nej så blir det inte.

Känner mig nere och ledsen men det är även oron inför det hela också.

 Känner mig ofocuserad, vill inget och är inte speciellt social just nu och det är ju inte så kul för resten av familjen. Hoppas det vänder innan jag ska dit...

 
 
Ulla

Ulla

15 juni 2009 19:32

Passa tider när man är ledig känns inget vidare, men förhoppningsvis så kommer det nå gott ur det hela.
Se positivt på det hela,tjejen.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

15 juni 2009 20:51

Vilken otur! Men det är väl tvunget antar jag. Ni får ha det skönt resten utav tiden.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

15 juni 2009 21:55

Ulla-Jo jag ska försöka göra det. Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

15 juni 2009 21:57

Kimmie - Ja det känns en anng trist när jag väntat på detta så länge , innan samtalet också och så blir det precis i semestertider.
Vet ju tyvärr att det kommer påverka mig både innan och efter en hel del.

 
helga

helga

15 juni 2009 22:14

Det var ju inte så kul. Det skulle ha passat bättre under skolterminen...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin/wiper

16 juni 2009 08:06

Jag har varit med om samma som dig och innan jag fick mitt permanenta sjukbidrag så blev jag utvärderad en hel sommar på en massa projekt. Både själ och kropp fick sig ett riktigt stålbad :(

Förstår precis hur du känner. Märkligt egentligen att dom håller på med sånt på sommaren.

Ha en skön dag kram

 
Ingen bild

-Nena-

16 juni 2009 09:54

helga- Ja det hade passat bättre. Det är inte bara mig det drabbbar nu utan resten av familjen också. Tycker att de är drabbade nog av min värk och ångest.

 
Ingen bild

-Nena-

16 juni 2009 09:59

Malin - Än så länge har jag bara två datumar men det kan ju bli mer...
Kan tänka mig att det kommer bli en jobbig process.

Tack detsamma!

 
Nini

Nini

16 juni 2009 10:09

KRAM!

(Hur är det med din pappa?)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

16 juni 2009 10:12

Nini - Tack!

Jo det är ok med pappa igen, alla prover visar bra resultat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards