¨

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Onsdag

Av nena - 10 juni 2009 07:08

 Oj oj vilka regnskurar det kom för en timme sedan.

Inte så kul att vakna till och veta att döttrarna har utomhusaktiviteter idag.

Just nu regnar det inte och jag hoppas att det är uppehåll i alla fall fram till middag. 


 Idag känns det bättre an i går. Jag är inte så långt ner i dalen även om jag inte är helt på berget.

 Har inga planer mer än om det blir uppehåll och M ska in till stan med klassen så ska jag köra och hämta hennes maskeradkläder så hon  slipper dra runt på dem.

Ev. får jag åka och möta J också eftersom hon ska tömma skåpet idag  och kommer att ha en hel del att ta hem på cykelen.


 Ha en skön onsdag! 

 
 
helga

helga

10 juni 2009 09:04

Min dotter var på utflykt efter skolan igår. Då hade vi tur eftersom det sken upp just då...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

10 juni 2009 10:00

helga - Här ser det fint ut nu så de kommer säkert att kunna göra som de tänkt.
Skönt att din dotter fick fint i går. Det blir ju mycket roligare då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards