¨

Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Nyklippt dotter med rosa mopp på huvudet

Av nena - 9 juni 2009 19:35

 Jättefin blev hon och var väldigt glad över det jag fixat.

Fin  håret blev hon också.


 Fick samtal från fk i eftermiddag. Gillar inte sådana samtal. Gillar inte telefonen alls egentligen.

Hur som helst så ska jag få någon form av bedömning av läkare som de har och så får vi se vad det ger.

Nya läkare igen och de som läst här inne ett tag vet ju vad jag tycker om just det.

Jag gillar det inte!!

Jag tycker det är jättejobbigt p.g av saker som hänt tidigare och redan nu oroar jag mig för detta och jag vet inte ens när det är dags.


 Är inte lika ledsen längre, lite nedstämd och så men inte som innan.

Det är skönt att ha familjen runt sig. Då tänker man inte så mycket. 


 Nu väntar lite tv och bloggpromenad. Ska även försöka se den där Wallander-filmen som jag försökt se de två sista kvällarna.

Ha en skön kväll! 

 
 
Kimmie

Kimmie

9 juni 2009 20:36

Hoppas allt går bra med FK, de kan väl vara lite jobbiga att ha att göra med har jag förstått.
Dottern blir säkert en hit med moppen!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

9 juni 2009 21:01

Kimmie - Ja dottern hoppas på att ingen annan kommit på samma idé.

Fk har jag i och för sig aldrig haft problem med mer än att handläggarna bytts ofta och vissa har jag inte ens pratat med och någon har inte personkemin alls fungerat.
Jobbigt är det bara för att jag ibland får känslan av att de inte tror på mig.

 
Teija

Teija

9 juni 2009 22:38

Hoppas att allt gått bra idag och att du fått många goa kramar.
Det är så typiskt oss människor att oroa sig så som du beskriver. Gör allt för att putta bort dessa känslor för du vet ju faktiskt inte säkert hur det går nu. Det kanske går mycket bättre än du tror!
Kramis

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

9 juni 2009 23:07

Teija - Jodå det har blivit en hel del kramar idag och det har jag behövt.

Ja jag vet ju precis det där med oron och att jag egentligen inte behöver oroa mig nu för jag kan inget göra åt det hela men ändå är det jättesvårt att inte göra det.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards