¨

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Angriper från två håll

Av nena - 4 juni 2009 14:36

 Maken han var hemma en stund, han var gullig och planerade sin lunch så han kunde åka hem för att smörja mig eftersom jag omöjligt kan göra det själv.

Jag tog en I.pren också eftersom jag har ont i huvudet så jag hoppas nu på att de hjälps åt, gelen och pillan och tar död på det onda.


 Snart kommer töserna hem.

Har ledsamt besked till J eftersom jag fick mail ifrån hennes ledare på scouterna. Lägret i helgen med disco och nationaldags-firande är inställt eftersom ledaren har skadat sig. Hon hade försökt få tag i en annan ledare men ingen kunde.

Trist men även synd om ledaren som tydligen både var sydd och en axelskada.


Jag satte mig för att gå en bloggpromenad men inser nu att det får vara, i alla fall för stunden.


 Ikväll är det skytte och P han har jouren på banan men eftersom det blåser som det gör just nu så tror jag inte att det blir så mycket skjutande. Då måste det mojna bra.

Än är det sol men kallt.

 
 
Ulla

Ulla

4 juni 2009 17:08

Hej Nena, ajajj va det gör ont i mig. Har tyvärr det problemet när någon har ont, eller visar mig ett sår. De nyper i skinkorna, inte särskilt skoj. Men vet ju varför i alla fall och behöver inte ta piller för det.=)
Har du läst länkarna jag skickade dig? Du skulle faktiskt ha nytta utav att läsa dem till att börja med.
Cognicore är ju de som jag hade börjat med om jag var i DIN sits. Jag har Cognicore för
egen del också. Den tillsammans med Omega-3 gör att jag inte har lika ont nu som förut. Men har haft ont sen hösten 2006 och jag började med Cognicore och de andra i början av september.
Hoppas att du känner dig lite bättre ändock.

Vad gäller temperaturen här så inte är den närmare 40 som i visan, nej den är bara +8 grader och det är isvindar.
Kramen på dig / Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 18:24

Ulla - Jag har vart inne på länkarna och tittat på filmen.
Har bara lite svårt just nu att ta till mig något nr jag mår som jag gör så jag har sparat alla länkar och kommer att återvända när jag känner att jag kan ta till mig det hela.

Tack så mycket för att du skickat mig länkarna och som sagt jag sickar dig ett mail om jag känner att jag vill veta mer om det hela och inte finner något på sidorna.
Kram!

 
Ulla

Ulla

4 juni 2009 19:08

Ok, det är okay. Hoppas att det börjar lugna sig så du får må bättre snart i alla fall. De kan ju inte vara roligt att ha mer eller mindre ont hela tiden.
Krya på dig vännen
Kramiz Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 19:39

Ulla - Nej det är jobbigt.
tack så mycket.

 
Sussi

Sussi

4 juni 2009 23:55

Ibland känner man bara... Prisa gud för värktabletter och krämer..!! Förstår inte hur man klarade sig utan det förr i tiden.

Ha en fin fredag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 juni 2009 07:30

Sussi - Ja ibland kan man inte vara utan dem.

Ha en bra fredag du med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards