¨

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Mattias och Johnny nu

Av nena - 3 juni 2009 20:09

 och sedan är det Grey's anatomy,  efter det är det sängen.


 Är väldigt trött och hoppas på att jag får sova hela natten.

Värken är som den är, P han har smörjt mig och gett mig lite massage.

Skönt var det.


 Har varit för att lämna tillbaka låneglasögonen som M haft en vecka nu och det visar sig att hon har ett litet brytningsfel också, inget som stör henne om hon ska se på långt håll utan bara på nära.

Det kan mycket väl rätta tillsig eftersom hon nu får glasögon att ha när hon läser. 

Det blir samma bågar som hon lånade eftersom hon trivdesoch klädde i dem och så blir glasen slipade exakt för henne så klart.

Vi hade tur som kom idag för det var 40% rabatt på alla bågar,  sista dagen idag. Så det hela gick bara på 1495:- och de kommer vara klara på måndag eller tisdag.


 Säger godnatt och sov gott redan nu för nu stänger jag ner  datorn.

 
 
tussegumman

tussegumman

3 juni 2009 20:41

Hoppas att allt är väl med dig! Jag har precis börjat slappna av efter en lyckad student/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
janet65

janet65

3 juni 2009 21:22

va bra att glasögonen var så pass billiga, jag måste ju ha nya och det kommer att bli dyrt. Visst hade vi tup på bilbingon men tänk alla gånger vi åkt hem tomhänta köper brickor för 250 kr varje gång. Kramen på dig vännen och hoppas din värk blir bättre

http://janet65.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

3 juni 2009 23:17

Hoppas du fått sova riktigt gott i natt.
Vilken tur ni hade med rabatten på glasögonbågarna, det brukar ju vara en dyr historia annars det där med glasögon.

http://hoppet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 08:01

tussegumman - Vad skönt att det blev en lyckad student.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 08:02

janet - Ja det var bra att de var billiga. Jag behöver också nya och det blir inte så billigt.

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 08:03

Sofia - Ja det var verkligen tur att vi gick just i går.

 
Kimmie

Kimmie

4 juni 2009 08:18

Vad bra med rabatten 40% gör ju en hel del!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Teija

Teija

4 juni 2009 12:55

Det var ett bra pris! Lyckas aldrig få tag på några glasögon till våra tjejer under 2 000.
Vår E har också spanat in nya Sims.
Ha en fortsatt fin torsdag, kramis

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:34

Kimmie - Ja verkligen. Glasögon är ju inte billiga precis.

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:35

Teija - Nej vi hade verkligen tur. Jag såg annars en massa pengar som flög iväg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards