¨

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Var tog solen vägen?

Av nena - 3 juni 2009 11:15

Den har varit hos mig hela f.m men nu försvann den och det lev väldigt mörkt.


 Ingen förändring alls mellan skuldrorna och upp i nacken, önskar att jag hade någon här hemma som kunde smörja mig för jag når inte själv.

Testade massagedynan men det kändes inget vidare så det fick jag sluta med.


 Saknar sällskap idag.

Det är tråkigt att vara själv.

Hundarna svarar mig inte, de bara busar med varandra eller sover. 


Onsdag - bara två och en halv dag tills helgen kan börja. 

 
 
Ulla

Ulla

3 juni 2009 17:39

Hej Nena, hade tänkt skriva till inlägget du skrev före detta, men det går inte. Vänster del av din text försvinner till vänster. Vet inte hur det går till men får väl skriva här då.
Jag tycker att du ska prova Cognicore (broccolitabletten) den med den kända broccolieffekten. Har hört så många som blir bättre när de börjat med den. Man får räkna med att det kan ta bortåt 6 månader innan man märker något men det kan gå fortare.
Kanske beroende på vad man har, och hur länge man gått med det.
Har en som bor i samma by som mig,han har haft Psoriasis,ganska så mycket. Han har alltid gått med långärmat och långbyxor fast det varit varmt.Han har testat alla möjliga olika salvor och piller, även testat nya som kommit, men inget har hjälpt!
Han var rejält trött på Psoriasen.
Sen var det en som är representant här som pratade med honom om Cognicore och han beställde det direkt,i det läget var han beredd att prova allt som dök upp. Typ ta det sista halmstrået. Efter ett antal månader så var han beredd att sluta med det då han blev så trött, men killen som hade pratat med honom sa att ge det några veckor till så det gjorde han. Nu ångrar han det INTE! Efter sex månader då började det hända saker.
Nu är han så gott som helt fri från Psoriasen, han har kortärmat och shorts. Pratade med honom i söndags och han visade mig 3-4 pyttesmå rester på ena armbågen. Inte större än ett knappnålshuvud.

Skickar dig en länk på en liten film; 7½ minut lång. Ta och LYSSNA på den!
http://www.cognicore.net/broccoli/
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

3 juni 2009 20:08

Ulla - Tack så mycket för din kommentar och för länken som jag ska titta på när jag sitter vid datorn med ljud.
Jag har fibromyalgi så det ska blii kul att se om det finns något som kan lindra den.

 
Ulla

Ulla

3 juni 2009 21:00

Hej, Kom att tänka på att länken: http://www.discoveringresults.com
som jag skickade tidigare har en story om Fibromyalgi
Läs gärna den.
Rubriken till hennes story är: Tack Cognicore. Hon har signerat sin story med: Agneta Mases

Du får gärna skriva till min email, finns i min pres. om du har funderingar runt natures.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 08:06

Ulla - Den har jag inte hunnit läsa än men la den bland favoriterna.
Tack för påminnelsen.
Mailar om jag har några frågor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards