¨

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Varningsskylt i pannan

Av nena - 1 juni 2009 13:57

 varning.jpg picture by Nena_no1


Det borde jag nog ha för just nu känns det som om jag tänder på alla cylindrar direkt.

Grannhunden/hundarna stod och skällde och ingen sa till dem.

Jag kan ta att de står och skäller då någon kommer eller går förbi, det gör vår lilla gangster också men jag kan inte ta att ingen säger till dem, att ingen ens försöker få dem tysta... speciellt då de bara står och skäller för inget. Ingen kom och ingen gick det skälldes bara för skällandets skull.
Jag fick tag i vattenslangen och satte en stråle på dem så de tystnade en minute eller två.
Då kom grannen farande och undrade om det var jag som vattnat hundarna och det ända jag fick fram var ja och egentligen borde jag väl vattna ägarna istället sen gick jag. 
Såg i ögonvrån att grannen stod kvar med tappad haka.... normalt gör jag inte på detta sätt... jo vattnar skällande hundar har jag gjort, både mina egna och andras. men inte snäst av en granne på det sättet och sen bara gått.

När nästa granne sen startade gräsklipparen för 3 gången idag gick jag in, orkade inte vara ute längre *suck* Kanske tur det för annars hade väl han också fått sig en omgång av vattenslangen...

Nu har vi bara två grannar till som kan reta mig....

 
 
Pisan

Pisan

1 juni 2009 15:26

Här finns också grannar att reta upp sig på. Speciellt en familj, de bor i lägenheten ovan vår, ibland blir jag fullständigt galen på dem... Jag förstår att du retar dig på dina grannar. Jag är också lättirriterad i sådan här värme... KRAM!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

1 juni 2009 17:52

Haha jag kan inte låta bli att skratta då jag ser en uppretat nena framför mig. Bra gjort ändå att göra nåt åt grannhundarna då grannen själv inte bryr sig trots han var hemma

 
Ulla

Ulla

1 juni 2009 17:58

Hej, ser att du varit in hos mig,tack för kommentaren. Du/Ni är välkomna att höra av Er om Ni undrar över något som gäller fotserumet eller Natures.
Läser att du också har ont, det gör ont i mig att läsa. Min dotters svärmor har haft detta i bortåt 30 år, tror jag min dotter sa. Sen började hon med Cognicore och Omega-3, båda från Natures och nu har hon kunnat trappa ner på sin medicinering. Läs gärna på länken jag skickar med, det är vanliga människor som använder Natures olika produkter och skriver och skickar in sina upplevelser med produkterna.
http://www.discoveringresults.com/

Ha det gott / Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 20:49

Pisan - Synd att man inte kan få välja grannar själv eller stoppa ner dem i en byrålåda då och då.
Kram på dig!

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 20:50

Annica - Ja det var nog ingen vacker syn det där. Du vet det är de där roliga grannarna :(
De där jag kan berätta hur mycket som helst om och som surfar ute i snön.

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 20:51

Ulla - Tack för länken ska ta och läsa där då jag mår lite bättre och har lättare att ta det till mig.
Vore toppen om det finns något som kan lindra i alla fall.
Kram.

 
Ingen bild

Annica

1 juni 2009 20:55

Haha jag fattade att det kunde bara inte vara annan än just den "roliga" grannen som fick sig av Nena. Kan tänka mig P garva rejält när du berättar att ditt tålamod rann över också.

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 20:59

Annica - *S* Jag har faktiskt inte hunnit berätta än för det har varit full rulle här hemma sedan han kom hem men han kan ju få ett gott skratt innan sängen idag ;)

 
Kimmie

Kimmie

2 juni 2009 08:21

Det var väl rätt åt dem om de inte kan hålla ordning på sina hundar. Man kan ju i varje fall försöka få dem att att vara tysta.
Lite kul måste det ha sett ut ändå =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

2 juni 2009 11:57

Kimmie - Ja nu när jag inte är så arg så kan jag se det lilla komiska i det hela ;)

Hoppas de i alla fall försöker tysta dem nästa gång.

 
Nini

Nini

2 juni 2009 15:10

Fan vad bra sagt!

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

2 juni 2009 17:48

Nini - :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards