¨

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

V*A*R*N*I*N*G Klagoblogg

Av nena - 1 juni 2009 08:27

Ingen bra dag idag, ingen bra natt i natt.

Har jätteont och har precis pratat med sjukgymnasten, jag stannar hemma.Jag har ont i höger sida idag också men känner mig även svullen i alla leder i hela kroppen.

I natt ville jag försöka krypa ur min egen kropp och mådde illa av smärta trots tablett och smörja.


Fibro  
 
helga

helga

1 juni 2009 08:39

Fy, en sån dum dag idag :(

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

1 juni 2009 08:43

Tänk om det fanns en smärtstillande tablett som man kunde lägga i duschmunstycket och så när man duschades sköljdes alla smärta bort - Gud vad underbart!!!!

Hoppas att smärttoppen lägger sig så att värken åtminstone blir uthärdlig (självklart önskar jag att den skulle försvinna helt, men det vet vi ju hur det är med det)

Kram

 
-Nena-

-Nena-

1 juni 2009 08:44

helga - Ja verkligen.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 08:47

Hossan - Ja det hade varit toppen om man kunde göra så.
Ja hade det lugnat sig lite hade det varit skönt.
Kram tillbaks

 
Nini

Nini

1 juni 2009 09:11

Försiktig kram

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 09:14

Nini - Tack.

 
Micke

Micke

1 juni 2009 09:38

Lider med dig...
Tänkte börja med en liknande blogg men insåg att du mår sämre så jag håller tyst istället... Hoppas du mår bättre snart igen. Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

1 juni 2009 11:05

Här kommer en försiktig kram från mej (((((((((( Nena ))))))))) :-) Jag mår ungefär likadant. Har sovit uruselt inatt och känner mig mörbultad.

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 11:12

Micke - Inte ska du hålla tyst inte.
Kram tillbaka.

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 11:13

Pisan - Kramar försiktigt tillbaka.
Önskar att man kunde göra något åt dessa dagar.

 
Sussi

Sussi

1 juni 2009 13:58

Mycket vila och ta det lugnt så hoppas jag snart det blir bättre!!
Har fått lästa på lite om din sjukdom. Jag hade inte hört talas om den innan. Men det låter förjävligt rent ut sagt! Usch för att behöva gå omkring och ha så ont.. Jag känner verkligen med dig. Kramísar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 14:06

Sussi - Ja det är bara vila idag som gäller så förhoppningsvis lugnar det ner sig i alla fall....
Det är ju ingen snäll sjuka precis.
Kram!

 
Ingen bild

Malin/wiper

1 juni 2009 15:43

Fibromyalgi verkar vara en hemsk åkomma och jag hoppas dom forskar mer i detta. Hoppas du blir bättre snart

sköt om dig
kram

 
Ingen bild

-Nena-

1 juni 2009 20:48

Malin/Wiper - Ja det är en sjuka jag gärna varit utan och jag hoppas också att de kan komma fram till något bra botmedel.
Tack och kram tillbaka

Kul att du tittar in då och då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards