¨

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Söndag

Av nena - 26 april 2009 09:04

 Har sovit lite mindre bra i natt men det beror nog på allt i går, svårt att varva er och hade kryp i hela kroppen.

Hur jag känner mig idag vet jag inte än eftersom jag inte kommit av sängen. Jag bara sträckte ut armen och tog datorn som låg bredvid mig.


 M och P stack just till skjutbanan. Hörde hur de pratade och sa att det redan var 14 grader.. Så det blir säkert en kanondag idag.

J hon pysslar runt på rummet, låter som om hon testar kläder.  H och A kommer ju idag eftersom de ska ta upp kak-beställningar.  


 Jag tänkte ta och hänga ut min första tvätt på torkvindan idag. Äntligen har jag fåttfram den. Nu ska jag bara hitta alla mina tvättklämmor också. På något sätt så försvinner de alltid vart år oavsett hur noga jag är med att placera dem bra.... eller också är det mitt minne som sviker mig ;) De har liksom aldrig fått en given plats att förvaras på...


  

Photobucket  
 
Micke

Micke

26 april 2009 10:38

Tittar in och önskar en underbar söndag... Vila ut och ha det så gott. Kram Micke

http://tomten.bloggagratis.se

 
Snäckan

Snäckan

26 april 2009 10:54

Jag hoppas du känner dig ok när du kommit ur sängen. Ser ut att bli en fin dag idag också. Härligt!
Kram!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
helga

helga

26 april 2009 14:57

Visst är det härligt när man kan hänga tvätten ute :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

26 april 2009 17:37

Micke - Hoppas du haft en bra dag.

 
Ingen bild

-Nena-

26 april 2009 17:37

Snäckan - Det blev en kanon dag. Skönt.

 
Ingen bild

-Nena-

26 april 2009 17:38

helga - Ja det är bästa sättet.

 
wiper

wiper

26 april 2009 17:39

Hoppas du mår bättre nu fram på eftermiddagen.
Härligt att hänga tvätt ute, det blir ju så fräscht
ha en skön kväll
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

26 april 2009 17:47

wiper - Jodå det är ganska ok, lite trött i kroppen bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards