¨

Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Torkar tårarna och tar tag i dammvippan

Av nena - 22 april 2009 13:17

 det blev pizza till middag. Hade klar sedan förra gången vi bakade. Gott!


 Tittade på Spårlöst medan jag åt och det  var väldigt känslosamt. Torkade tårarna mellan tuggorna och det kändes väldigt skönt att låta tårarna rinna och få ut lite känslor. Känns faktiskt bättre nu och jag är inte lika ledsen längre. Kanske var det överskott på tårar jag hade som gjorde mig så ledsen och nere??? Nää jag vet inte men hur som helst var det väldigt skönt.


 Nu tänkte jag faktiskt ta tag i lite damm här hemma. Solen har kommit och jag ser det tydligare.
Ska sätta på en CD och damma i takt.

 
 
Nini

Nini

22 april 2009 16:07

Kraaaaam

http://nini.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

22 april 2009 17:18

Härligt med hemgjord pizza. Jag såg också spårlöst och det var en riktig snyftare. Ja du det är väldigt skönt att få gråta ut ibland.
Det förlöser så mycket och vad skönt att du mår lite bättre
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

22 april 2009 18:27

Den typen av programm kan få tårarna att rinna även om man inte är ledsen. Du kanske bara behövde få ut det! Hoppas du känner dig bättre nu.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

22 april 2009 18:50

Nini - Tack vännen och vad trist med bilen din :(

 
Ingen bild

-Nena-

22 april 2009 18:51

wiper - Hemgjord pizza är bäst

Ja denna gången tyckte jag det var riktigt känslosamt.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

22 april 2009 18:51

Kimmie - Jodå nu känns det mycket bättre och det var skönt att få tömma tårförrådet.

 
Ingen bild

Hossan

22 april 2009 20:27

Ja, ibland blir det övertryck och då är det skönt att släppa ut tårarna. De programmen kan man gråta till även när man inte är ledsen.

Någon sa att det var mycket bra att gråta för det kom ut mycket gifter med tårarna, men jag vet inte om det stämmer. Jag är lättlurad och går på vad som helst ;-)

Skönt att det känns bättre.

Min syster frågade mig om jag tänkte på något speciellt eller om jag var orolig eller ledsen för något och då kom mina tårar, så jag har också lättat på trycket. :-)

 
Ingen bild

-Nena-

22 april 2009 23:30

Hossan - Det brukar vara svårt att se dessa program med torra kinder men denna gången var det ordentligt blött.

Kan säkert finnas något i det att man får ut en massa genom tårarna, något fick jag ju ut i alla fall eftersom jag inte är lika ledsen.

Skönt att du också fick lätta på trycket.

 
helga

helga

23 april 2009 08:43

Jag brukar också se på spårlöst, men jag missade det senaste avsnittet...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

23 april 2009 08:51

helga - Har du lust kan du se det på tv4 repley några dagar till.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards