¨

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Sovmorgon

Av nena - 19 april 2009 13:15

 Jag och J hade sovmorgon idag. Så skönt!

M och P de stack till skjutbanan. Kallt var det sa de när de sen kom hem med färska goa frallor.


 När vi fikat så dammsugade jag upp grushögarna efter de fyrbenta. All sand fastnar på dem nu när det är så fuktigt på morgonen och sen torkar den och faller av här inne... hatat att trampa i grus!

Yngve-Östen han har fått rent och fint i sin bur och har även fått flytta ut till vardagsrummet igen.


 Maken han gör sista slipningen på dörren inna den ska målas.

Töserna sitter vid vars en dator och söndags-slappar precis som jag.

Inte lika fint väder idag men solen börjar titta fram liiiite och vi hoppas på att den kommer lite till så det blir fint grillväder senare för det är just det vi ska göra till middagen... grilla.


 Hoppas ni alla har en skön söndag!



´

Photobucket  
 
Kimmie

Kimmie

19 april 2009 14:06

Härligt med sovmorgon! Skönt att grushögarna är borta men tyvärr kommer de väl rätt snabbt tillbaka.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

19 april 2009 16:25

Bara för att jag inte är hemma låter grillning extra gott!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

19 april 2009 16:30

Haha, ja grus blir det en hel del. Men går att sopa under mattan också om inte dammsugarn e på humör just då.
Så skönt med sovmorgon o sen få nybakade frallor.....Det kallar skön morron det....
Krama jyxen.....
Susanne

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

19 april 2009 19:20

Kimmie - Ja tyvärr kommer de ju tillbaka. Ibland önskar jag att jag hade en sug i listorna som sög in alla hundhår och grus och ut i luften.

Men trots grus och hår är det värt det ;)

 
Ingen bild

-Nena-

19 april 2009 19:21

helga - Brukar vara så ja. Hoppas du har det bra i luften och där du landar.

 
Ingen bild

-Nena-

19 april 2009 19:22

Susanne - Ja en hel del blir det, ska testa nästa gång att sopa det under mattan ;)

Morgonen/f.m var jättebra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards