¨

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Yra höns

Av nena - 18 april 2009 14:40

Det tror jag att alla var på tippen idag.
De ställde bilar med släp precis var som helst. de sprang fram och tillbaka mellan containrarna och de hade ingen som helst koll på var andra fanns eller kom.

Röra till tusen och jag tror att hela stan hade bestämt sig för att idag ska vi på tippen.

Två runder tog vi sen orkade vi inte med röran mer och det som finns kvar kan vi ta i bagaget.

Hopplöst att komma dit med släp :(


 Nu har vi varit och köpt mer färg. Maken kom på att han ska ta ytterdörren nu också medan vi ändå håller på.... ytterdörren har hundarna skrapat på så den är inte speciellt vacker. Så illa är det att den måste spacklas också.

 Men vilken tur att jag inte dammade i går eftersom den ska slipas nu.

Tänk om jag lagt ner mer tid på damning och maken kört igång slipen idag.
Hade jag blivit sur *S*


 Hoppas ni alla har det bra och att solen lyser på er.
Jag ska ut och sätta mig i min stol nu och bara slappa.

Bloggrunda tar jag senare när jag kommer in igen.

 
 
Pisan

Pisan

18 april 2009 17:31

Himla tur att du inte dammade då :-D
Hoppas du har en fin lördag och att du fått tillfälle att få vara ute i solen :-) Kram!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

18 april 2009 17:40

Pisan - Ja verkligen för hu vad det såg ut efter den slipningen trots plast i dörrhålet.

Jodå jag satt i solen och hörde slipmaskinen *S*

 
Kimmie

Kimmie

18 april 2009 19:43

Det fanns en mening med att det inte blev dammat igår! Låter jobbigt med trängseln på tippen men nu har ni klarat av det.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

18 april 2009 20:00

Kimmie - Ja det var nog så att jag inte skulle damma helt enkelt. Är väldigt glad nu att jag inte gjorde det *ser mig omkring*

Ja skönt att tippen är gjord.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards