¨

Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Nu så

Av nena - 9 april 2009 23:13
goodnight

 '




Mår betydligt bättre. Inte alls så tung i huvudet som innan och inte alls yr. Skönt men jag undrar varför jag blev så...


Det grillade smakade ljuvligt, åt lite för mycket.

I kväll har vi bara slappat och haft det mysigt. Tittatlite på tv och spelat spel.


Vet inte hur det blir med tapeten, den blev så grå och trist här hemma nu i kväll så vi får se... något åt det gröna hållet vill vi i alla fall ha.


Sov så gott!

 
 
janet65

janet65

10 april 2009 01:04

SKÖNT ATT HÖRA ATT DU MÅR BÄTTRE NU. DET ÄR INTE ROLIGT ATT VARA YR I MÖSSAN, JAG HAR SJÄLV VARIT DET TILL Å FRÅN TROR DET BEROR PÅ HOSTAN. SÄNDER DIG EN KRYAPÅDIGKRAMIZZZZZZZZZZ

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

10 april 2009 08:20

Hoppas att yrseln håller sig borta!
Ja, det är viktigt att man får den nyans man tänkt sig, det är ett rätt digert jobb att tapetsera om så man gör det inte gärna mer än en gång vid samma tillfälle.
Grillat är bara såååå ljuvligt gott! Har blivit hembjuden till Kimmie imorgon Påskafton för lite grillning. Mums!
Ha en skön Påskhelg!

 
tussegumman

tussegumman

10 april 2009 09:58

Jag önskar dig en fin påsk med vackert väder! Ta hand om dig min vän/
Många kramar från tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
Snäckan

Snäckan

10 april 2009 10:06

Skönt att det blev bättre igen!
Mmm...lätt att äta för mycket när man grillar. Det är ju så himla gott!
Kram!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Hanneles påskparadis

Hanneles påskparadis

10 april 2009 12:29

Glad påsk!

(det fanns inte plats att kommentera ovan....)

http://hannelesjul.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

10 april 2009 13:14

janet65 - Nej yr i pottan är ingen höjdare.
Hosta kan ställa till det ordentligt och jag hoppas att din försvinner fort nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

10 april 2009 13:16

Hossan - Ingen yrsel idag i alla fall.

ja tapetsera igen vill vi ju inte (eller maken för det är hans om gör det)

Då hoppas jag att du och Kimmie får riktigt mysigt och fint väder
Skön påsk till dig också.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

10 april 2009 13:16

Tussegumman - Tack detsamma
Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

10 april 2009 13:17

Snäckan - Ja det var lite läskigt att känna så i huvudet.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

10 april 2009 13:18

Hannele - Glad Påsk till dig också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards