¨

Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Nu åker tapeterna

Av nena - 7 april 2009 20:09

Projekt sovrum på börjat.

Vi har velat tapetsera om där i många år men aldrig kommit till skott. Nu när vi flyttade sängar och hyllor så kom alla pluggen fram och de gick inte att dölja med tavlor.

 Tapeterna är snart nere och i morgon kommer vi antagligen flytta våra sängar ut i vardagsrummet och sova där i påsk så att taket kan få färg och nya tapeterna komma upp.


 J hade fruktansvärt ont när bedövningen släppte. Hon grät av smärta och det är inte likt henne.
Fick i henne alvedon efter mycket övertalning. Hon kan inte svälja tabletter och det fungerar inte att krossa dem till henne ( hon är tyvärr allt för lik sin mamma ). Sist hon hade hög feber köpte jag flytande och det var den hon till sist fick i sig och nu är hon betydligt piggare och har inte så ont.
Får se till att hon får i sig mer innan hon ska  sova så hon får göra just det i natt.

Jag fick titta i munnen på henne inna och det ser nästan ut som ett smycke där med klossen och kedjan.



 
 
Ingen bild

Annica

7 april 2009 20:39

Fy tusan vad jobbigt. Tur att du hade flytande värkstillande hemma.
Gav de inget värkstillande åt henne att ta hemma förutom tabletter?
Men hon blir fin när tänderna är på rätt sen :-D

 
Ingen bild

-Nena-

7 april 2009 20:51

Annica - De sa bara att hon kunde ta alvedon om det behövdes.
Visst blir hon fin... eller finare kanske ;)

 
Kimmie

Kimmie

7 april 2009 20:52

Stackars J och stackars dig också - som mamma lider man när barnen har ont. Hoppas verkligen att hon kan sova inatt och att det känns bättre imorgon.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

7 april 2009 21:16

Kimmie - Ja jag skulle göra vad som helst nu för att byta med henne.
Sovandet är nog det som är stora oron just nu för henne själv...

http://nena.bloggagratis.se

 
Snäckan

Snäckan

7 april 2009 22:44

Lider med din dotter och minns mina egna år med utdragna tänder och tandställningar. Så jobbigt, även om det var värt all smärta. Jag hoppar hon får sova gott i natt.

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
janet65

janet65

8 april 2009 00:22

MEN STACKARS LILLA J DET ÄR JU SÅ JOBBIGT NÄR DE SMÅ INTE MÅR BRA. HOPPAS HON TILLFRISKNAR SNART. SPÄNNANDE ATT SOVA I VARDAGSRUMMET HEHE JA NI HAR JU FULLT UPP UI PÅSK HÖR JAG, BLIR OROLIG ATT DU INTE FÖLJER MED OSS ANDRA PÅ TORSDAG TILL BLÅKULLA DU VET. HOPPAS DU KOMMER IFRÅN. HEHE. KRAMEN

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

8 april 2009 08:21

Stackars J och stackars dig med!
Hoppas verkligen att hon fått sova och att det känns bättre idag.

 
wiper

wiper

8 april 2009 09:48

Vad härligt att få ett nytapetserat sovrum ;)
Min syster kan inte svälja hela tabletter så jag förstår vad hon går igenom. Hoppas allt ordnar sig
Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 april 2009 10:24

Snäckan - Ja man vet ju vad de går igenom när man varit där själv och det är inget man önskar dem.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 april 2009 10:26

janet65 - Ja det blir fullt upp men jag tar ledigt på torsdag ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 april 2009 10:27

Hossan - Hon har fått sova i natt och har inte så ont dag tack och lov.

 
Ingen bild

-Nena-

8 april 2009 10:28

wiper - Ja det ska bli kul :)

Jag har också väldigt svårt att svälja tabletter och det är jobbigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards