¨

Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Lillskruttan hemma igen

Av nena - 7 april 2009 14:30

Bedövning i hela munnen och hemskt trött.
De har skurit upp en bit i tandköttet, satt på en metallkloss på den envisa tanden som inte vill komma ner och sen typ en kedja ner i tandställningen så den ska liksom dras ner.

 Nu känner hon ju inget eftersom hon fortfarande är bedövad men jag tror nog att det kommer kännas en del när den släpper.

Önskar att jag kunde byta med henne... speciellt som jag vet att det är mina bekymmer med tänderna hon ärvt då jag hade samma men på den tiden fick tanden liksom komma när den ville, ingen hjälpte den ner mer än att de drog ut den som satt ivägen.


 Har varit ute en stund med solen försvann och det blev kallt så jag gick in och fixade med tvätten istället och då kom solen tillbaka,
Nu ska jag bara vika handdukar och lite påslakan sen får jag se om jag hinner ut en stund i solen.

Måste iväg och handla men vill inte lämna J hemma själv så det får vara tills maken kommer från jobb.

 
 
helga

helga

7 april 2009 18:05

Usch, det låter inget vidare. Hoppas det går bra när bedövningen släpper...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

7 april 2009 18:39

Stackarn, hoppas det inte gör alltför ont när bedövningen släpper. Det låter verkligen inget vidare men blir nog bra så småningom.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

7 april 2009 20:07

helga - Ont hade hon när den släppte :(

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 april 2009 20:09

Kimmoe - Nej det är inte så kul men det blir säkert bra.

 
Ingen bild

Annica

7 april 2009 20:28

Stackars J..Nu är verklien ordspråket sant.Vill man vara fin får man lida pin.
Fyy sjutton vad tänder ska spöka.

 
-Nena-

-Nena-

7 april 2009 20:36

Annica - Ja det är verkligen inget kul och detta är ju inte för att hon vill vara fin heller utan frö att en tand inte vill komma ner :(

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards